Jump to content
MAINOS

Hatunnosto hoitajille


Vieras: S-hoo

Recommended Posts

Kaikki hoitotyö on tärkeää ja arvokasta, mehän kaikki tiedämme sen. Mutta onko sulla joku osa-alue jolla työskenteleville hoitajille haluat erityisesti nostaa hattua? Tarkoitus ei ole rankata jotain osa-aluetta paremmaksi kuin joku toinen, vaan ihan mielenkiinnosta kyselen...

Mä nostan hattua kaikille lastenpsykiatrisille sairaanhoitajille, pitkäaikaissairaanhoidossa työskenteleville ja hengityshalvauspotilaitten hoitajille, jotka osaavat työnsä ja jaksavat tehdä sitä säilyttäen ilon ja huumorin sekä empaattisuuden  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 59
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Näin päivystyksen (lyhytjänteisenä  ;D) hoitajana haluan erityisesti nostaa hattua niille, jotka jaksavat hoitaa pitkäaikaispotilaita eri paikoissa! Minulla ei kärsivällisyys riittäisi siihen . . .

Kaikki me teemme arvokasta työtä ja meitä kaikkia tarvitaan hoitoketjun eri vaiheissa jotta jokainen potilas saisi mahdollisimman hyvän hoidon. Eri 'vaiheen' hoitaminen vaatii erilaista osaamista (ja persoonaa), onneksi meitä hoitajia on erilaisia!!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hatunnosto  kaikille pitkäaikaisosastoilla työskenteleville, ihan siksi että itse en jaksaisi viikkoa pitempään. Hattua nostan myös pääkaupunkiseudun päivystyspolien ( tai toki muidenkin hullunmylly - päivystysten ) hoitajille, en sitäkään hommaa nykyisillä resursseilla jaksaisi tehdä vaikka ppkl työstä tykkäänkin.

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nostan hattua pienten kuntien terveyskeskusten päivystyksen hoitajille.

Te hoidatte kaikkea mahdollista usein vähillä resursseilla. Lääkäri ties missä ja ovesta tulee mitä vaan.

Täällä pääkaupungissa potilaat menevät heille sopivampaan hoitopaikkaan, mutta periferiassa kaikki akuutit tapaukset tulevat teille.

"Kyllä on jännittävää elää,ajatteli Muumipeikko. Kaikki voi hetkessä kääntyä ylösalaisin-ilman mitään syytä."(Muumipappa ja meri)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä nostan hattua vanhusten osatolla oleville. Työ raskasta ja moni nuori hoitaja ei alalle halua.

la vida es una buena adventure - elämä on kaunis seikkailu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sen kummemmin ketään meistä puurtajista väheksymättä, niin mä taidan kohottaa hattua kehitysvammapuolella työskenteleville. Musta ei koskaan ois siihen työhön.

Anna hevosen murehtia. Sillä on isompi pää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä kyllä kans nostaisin kaikille tasapuolisesti. Jokaisessa hommassa on ne omat haasteensa. Toisissa vaaditaan pitkäjänteisyyttä ja toisissa taas kykyä toimia nopeasti muuttuvissa tilanteissa, toisissa erityisen hyvää vuorovaikutusosaamista yms. Haasteensa kussakin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä nostan hattua kaikille päihdepuolella työskenteleville. Sekä niille, jotka yrittävät pitävää heikompien, syrjäytyneiden ja väliinputoajien puolia, vaikka toisinaan se taitaa olla aika taistelua tuulimyllyjä vastaan...

"Maailmassa ei ole koskaan saatu aikaan mitään ilman suoraa toimintaa."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä nostan hattua kaikille niille hoitajille jotka uskaltavat uhmata auktoriteetteja, taistella sen eteen minkä oikeaksi kokevat ja eivätkä sulje suutaan kun sanomisen aika ja paikka on. Kahvipöytäurputtajia ja periaatteettomia ihmisiä kun on jo aivan riittävästi maailmassa..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

nostaisin hatun pitkäaikaisvuodeosastoille, työ on rankkaa tehnyt keikkaa espoon terveyskeskuksissa ja nähnyt mitä se on.

sekä myös leikkausalissa nostaisin hattua instrumenttihoitajille.. joutuvat olemaan välillä yhden potilaan kanssa liian pitkän ajan steriilisti seisoen ja lääkäriä avustaen.. itse ollut pisimmässä vasta 4,5h mutta varmasti on paljon pitempiäkin leikkauksia eikä siinä instrumenttihoitajalla ole päästäjää.

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hatunnosto kaikille meille hoitajille, jotka jaksamme päivästä toiseen auttaa muita. teemme työtä jota moni puhuu arvostavansa, mutta kuitenkaan sitä ei näytetä meille. Jaksetaanhan auttaa!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä tahdon nostaa piponi vanhuspuolen tytöille ja pojille jotka jaksaa sitä hommaa päivästä toiseen.Musta ei henk.koht. siihen hommaan ole.

Ajat muuttuvat- muutu sinäkin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hatunnosto Meille kaikille, tiukkoja ammattilaisia! Hatunnosto myös niille, jotka oli ennen meitä tätä duunia tekemässä...ei tarvi meidän tyhjästä nyhjäistä.

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tietty meille kaikille, se nyt oli jo oletusarvo!  Mutta tässä vois nyt mainita ne erityisesti, kenestä ajattelee että "Wau, miten noi jaksaa tota päivästä toiseen..."  ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nostan hattua kaikille kroonikkopuolella työskenteleville. Itse en pystyisi tekemään töitä yksikössä jossa ei asiakkaat vaihdu, ja jossa on samat rutiinit päivästä toiseen melkein minuutilleen. Teitä jotka näissä paikoissa työskentelette todella tarvitaan, ja toivonkin Teidän työnne arvostuksen nousevan ajan myötä.

*nostaa hattua*

. : muoks : .

Niin, ja tokihan me kaikki hoitsut ollaan se hatun nosto ansaittu! ;D Eli, kiitos kaikille samalla alalla puurtaville kollegoille  ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin, joka IKINEN hoitaja on mielestäni hatunnoston arvoinen. Mutta jos joku erikoisala tms. pitää valita niin vanhusten pitkäaikaisosasto on sellainen paikka missä en ikinä itse voisi olla töissä. Kunniaa niille, jotka sitä työtä jaksavat!

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä nostan ensin hattua ITSElleni :D hyvä mää ko oon vielä(tai taas)kasassa :D sit mää nostan hattua kaikille ja joka ikiselle joka jossain jollain tavalla tekee hoito/auttamistyötä. Ja hattua nostan kaikille niille työtovereille jotka osaa tehdä työtä ilman paskantärkeyttä ja tittelinkipeyttä=) niinku täällä =)

Herättäkää minut kun työaika loppuu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hatunnosto kaikille pitkäaikaishoidon yksiköissä työskenteleville, samoin kaikille vanhusten kotihoidossa työtä tekeville!

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...