Jump to content
MAINOS

PIRAMK SH/TH


Emilia

Recommended Posts

Haen PIRAMK:n SH/TH koulutusohjelmaan. Onko täällä ketään, joka olisi jopa samassa koulussa tai opiskelee jossakin muualla samaa alaa? Onko siellä mukava "opettajakunta"?

Minkälaiset ovat soveltuvuuskokeet TH koulutusohjelmaan?

Entäs kun minulla on ensimmäisenä hakutoiveena TH tutkinto ja toisena hakutoiveena SH tutkinto niin kutsutaanko minut molempiin pääsykokeisiin vai riittääkö vain toinen? Maksaako soveltuvuuskokeet jotain? Valmistun lähihoitajaksi tänä keväänä ja olen jo yhdet soveltuvuuskokeet läpikäynyt ja ne maksoivat 350mk.

Minkälaisissa paikoissa työharjoitteluita suoritetaan? Millä OS:lla ja muissa terveyspisteissä?

Onko terveydenhoitaja koulutuksessa vielä myöhemmin suuntautumis mahdollisuuksia? Mitä?

Kiitoksia valistuksesta :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Eikö nykyään enää vaadita suomen kielen taitoa kun hakee sairaanhoitaja kurssille? Tuntuu,että varsinkin yhdys-sanat ovat Hebreaa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Emilian tekstissähän oli vähemmän kirjoitusvirheitä kuin keskimääräisessä sanomalehtijutussa..

Mutta yleisesti ottaen olen samaa mieltä; iso määrä kirjoitusvirheitä häiritsee lukemista. Varsinkin toisten tyyli kirjoittaa ilman välimerkkejä ja isoja kirjaimia häiritsee todella paljon.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...