Jump to content
MAINOS

Hoitaja teippasi vauvojen suut kiinni teipillä


OldOne

Recommended Posts

Puutteellinen koulutus?

Tällä ei o mun mielestä mitään tekemistä koulutuksen kanssa. Silkkaa julmuutta, pahuutta ja typeryyttä.

Niin tuskin tässä on kyse koulutuksesta. Enemmänkin ihmisestä. Ei venäjäkään kuitenkaan palkkaa sairaanhoitajan hommiin ihmisiä jotka vain sitä haluavat. Ja sairaanhoitajan koulutus venäjällä muutenkin on aivan vertailukelpoinen esim. suomalaiseen koulutukseen. tässä tapauksessa on vain joukkoon eksynyt yksi kipeä ihminen. Sääli lapsia.....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Niin tuskin tässä on kyse koulutuksesta. Enemmänkin ihmisestä. Ei venäjäkään kuitenkaan palkkaa sairaanhoitajan hommiin ihmisiä jotka vain sitä haluavat. Ja sairaanhoitajan koulutus venäjällä muutenkin on aivan vertailukelpoinen esim. suomalaiseen koulutukseen. tässä tapauksessa on vain joukkoon eksynyt yksi kipeä ihminen. Sääli lapsia.....

Lukiks jossain, että kyseessä oli sairaanhoitaja? Sairaanhoitajan koulutuksen saanut henkilö? (Tai edes jonkun hoitajakoulutuksen saanut henkilö?) Mä olin lukevinani vain termin "hoitaja" jonka voi mun mielestä lehdistö antaa kelle tahansa... (Vai onks mun kriittinen ajattelu lehdistön suhteen jo liian kriittistä...  ::) )

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin tuskin tässä on kyse koulutuksesta. Enemmänkin ihmisestä. Ei venäjäkään kuitenkaan palkkaa sairaanhoitajan hommiin ihmisiä jotka vain sitä haluavat. Ja sairaanhoitajan koulutus venäjällä muutenkin on aivan vertailukelpoinen esim. suomalaiseen koulutukseen. tässä tapauksessa on vain joukkoon eksynyt yksi kipeä ihminen. Sääli lapsia.....

Lukiks jossain, että kyseessä oli sairaanhoitaja? Sairaanhoitajan koulutuksen saanut henkilö? (Tai edes jonkun hoitajakoulutuksen saanut henkilö?) Mä olin lukevinani vain termin "hoitaja" jonka voi mun mielestä lehdistö antaa kelle tahansa... (Vai onks mun kriittinen ajattelu lehdistön suhteen jo liian kriittistä...  ::) )

Ihan sama minkä koulutuksen ko. ihminen on saanut, jos joku on niin sairas, että teippaa vauvojen suut kiinni, niin ei siihen koulutuksella vaikuteta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...