Jump to content
MAINOS

Työpaikkojen sijoittuminen


Vieras: dreamer

Recommended Posts

Miten olette hakeneet töitä , mieluisan asuinpaikan vai hyvän työpaikan mukaan?

Yllätyin positiivisesti kun kuuntelin tänään koulussa juuri valmistuvia sairaanhoitajia, joiden suunnitelmat sijoittuu täältä tampereelta meikkuun ja peijakseen. Kuitenkin kun täälläkin on tuo iso yliopistosairaala + paljon muita mahdollisuuksia.

Oonkin sitä mieltä et ei kantsi miettiä missä asuu, vaan sen hyvän duunipaikan perässä menee.

go for it!!

(ai niin, mua ei saa kyl maksamallakaan meilahteen töihin. Asennekysymys)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Tällä hetkellä ajan mielelläni +60 km hyvään työpaikkaan. Asuinpaikka etsitty myös "hyvältä" alueelta. Eli hyvän asuinpaikan ja hyvän työpaikan onnistuu löytämään jos haluaa.

Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tällä hetkellä ajan mielelläni +60 km hyvään työpaikkaan. Asuinpaikka etsitty myös "hyvältä" alueelta. Eli hyvän asuinpaikan ja hyvän työpaikan onnistuu löytämään jos haluaa.

Totta, mullakin oli aikoinaan töihin 30 km matkaa. (No, ei se ny nii kauheesti oo, mut kuitenkin). Ja lopulta sitten muutin työpaikan viereen. Ja taas elämä heitti. Toivon mukaan löytyy täältä päin suomea hyvä työpaikka sitten kun valmistuu seuraavaan ammattiin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen just näitä asioita joutunut pohtimaan, päivätyötä pitäisi saada, eikä täällä Kaakkois-Suomessa ole juuri muuta kuin kolmeavuoroa tarjoilla. Muualla olisi, sen kun vaan ilmoittautuisi (kaikki protokollan vaatimat toimenpiteet tietysti mukaan lukien).

Jos pelkästeen ajattelisin itseäni, voisin hakea työtä mistä tahansa, paikkakunnalla ei olisi kovin suurta väliä. Mutta kun ei niin voi yksihuoltaja tehdä, tai minä ainakaan, vaan on otettava lasten jutut myös huomioon.

Olen varmaan aika raukka, kun koen etten uskalla suinpäin lähteä, vaan mielummin (ainakin toistaiseksi) tasapainoilen parhaani mukaan täällä.Tiedän, että yhden oven sulkemalla saa avattua seuraavan, mutta hirvittää ajatuskin.Tiedän senkin, että ihmisluonteen mukaista on roikkua epätyydyttävässä ja jollain tapaa tutussa ja turvallisessa kuin hypätä kohti tuntematonta.

Tilanne on kuitenkin sen verran hankala, että pakosti ajaudun tilanteeseen, jossa ei voi enää muuta kuin lähteä, ellei täällä päivätyötä järjesty. Olisi mukava kuulla toisten mielipiteitä, ajatuksia, kenties kokemuksia siitä, miten elämä entuudestaan tuiki tuntemattomalla paikkakunnalla sujuu, jos pelkän työn perässä lähtee.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nuorena 80-luvulla valitsin nykyisen asuinseutuni omani ja vaimon työpaikan mukaan, tänä päivänä tuskin lähtisin pelkästään työpaikan perässä muuttamaan. Niin kuin sanottu lasten mielipide painaa tällaisissa asioissa melkoisesti, en kovin heppoisin perustein lähtisi murkkuikäisiä toiselle paikkakunnalle raijaamaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...