Jump to content
MAINOS

orimattilan sairaankuljetus


Pärssinen

Recommended Posts

MAINOS

Hain joskus töihin sinne... En tullu valituksi.. en tiedä jäinkö paljosta paitsi.  :-

Kalusto ja päivystystilat vaikuttivat hienoilta. muuta en tiedä.  huh.gif

mikä mä oon?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aikanaan entinen työkaverini oli osakkaana. Palasi sitten takaisin entisiin hommiin ja ainakin kyseistä firmaa kovasti mainosti. Käsitin, että yrityksellä suhteellisen korkea taso nykyään hoidollisesti. Työskentelin itse aikoinani naapurikunnassa ja tuli luettua alueen sairaankuljetuksista aika paljon. Oli tehty joku arvio, jossa arvioitiin tasoa välineiden ja osaamisen suhteen. Aika hyvin silloin sijoittui alueen autojen suhteen. Mutta nykytilanteesta en tiedä, nämä tiedot noin 5 v sitten.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuntuishan noilla ainakin kyytiä olevan kun sivusta kuuntelee. Sen enempää en sitten osaa sanoakkaan.

Hätäkeskuksen näkökulmasta täytyy todeta, että Orimattilan sakuilla on ajoa ihan kohtuullisesti. Pinta-alallisesti vastuualuetta riittää, ja useita kuntiakin on mukana kuvioissa. Ensivasteen käyttö on lisääntynyt Orimattilassa paljon, koska ilta- ja yöaikaan ajossa vain hoitoyksikkö ja (kiireellisiäkin) päällekkäistehtäviä tuntuu tulevan jatkuvasti.

Lisää: http://www.orimattilaktt.fi/sairaankuljetus/kuljetus.htm

Muistelen, että 2000-luvun alkupuolella ko. firma valittiin Medi-Helin yhteistyökumppaneiden vuoden sakufirmaksi.

edit: Keikkoja tälle vuodelle jonkun matkaa päälle 2000. (Lähde toki epävirallinen)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Muistelen, että 2000-luvun alkupuolella ko. firma valittiin Medi-Helin yhteistyökumppaneiden vuoden sakufirmaksi.

Viisi vuotta sitten taso oli kova kyseisessä firmassa. Tosin osakkaat ovat kaikki (tai lähes kaikki) vaihtuneet tuon ajan jälkeen, samoin vanhat konkari työntekijät ovat lähteneet pois. Mielestäni (ja tämä minun henkilökohtainen mielipide joka perustuu kuulopuheeseen) firman taso on melko huono nykyisin. Osaavat ja omanarvon tuntevat työntekijät ovat kyseisestä firmasta kaikonneet melko pian, jos sinne uusien osakkaiden aikaan töihin ovat eksyneet

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...