Jump to content
MAINOS

Tyksin työnhaku ja rektyrointi tänään 10.10.2006 >:D


Hoitajana sairaalassa

Recommended Posts

angry.pngOlin tänään tapahtumassa Turun Job cafessa, yliopistonkadulla. Löysin ilmoituksen www.mol.fi sivulta. Siellä haettiin Lähihoitajaa VSSHP/ Turun yliopistollinen keskussairaala, Turku. Sosiaali - ja terveysalan rekrytointi tapahtuma tiistaina 10.10 klo 13-16.

Me tarvitsemme Sinua, kuului otsikko. Tule tapaamaan työnantajaan ja tutustumaan paikkatarjontaan! Vapaa pääsy. Tervetuloa!

Alempana lukee www osoite yhteystiedot ym. sitten mielenkiintoisin kohta; Työ alkaa: sopimuksen mukaan. Työaika: kokopäivätyö. Sitten mielenkiintoisin:TYÖN KESTO: YLI 12 KUUKAUTTA!!!!!

Eli annettiin ymmärtää että työpaikat ovat VAKITUISIA paikkoja. Mitä vielä!

Vastaanotto oli kovasti ynseä: Ei heillä mitään vakituista olekkaan, vain sijaisuuksia,nekin lyhyitä.

Olen suuntautunut vanhuksiin, mutta ollut jo kaun Kaupungin sairaalassa töissä akuutilla osastolla. En siis ollut kuulema sopiva, vain jos olisin käynyt hoito ja huolenpidon jakson.. No ei vielä siinä kaikki, he väittivät että edellä mainnittua ilmoitusta olisi olemassa ollenkaan! Nytkin vielä kelllon ollessa 23.30 sama ilmoitus roikkuu sielä.

Sielä oli tullut Tampereelta asti lähihoitaja joka oli luullut samaa kuin minä, ei edes anteeksipyyntöä. Kuka on siis vastuussa tälläisestä naruttamisesta?? Kysyn vaan? huh.gif

Sitten mikä minua on jo pitkään ihmetyttänyt Turun kaupungin ja tyksin lähihoitajien alasajossa! Virkoja muutetaan edelleen sairaanhoitajien viroiksi vanhojen perushoitajien jäädessä eläkkeelle tai poistuttua virastaan muutoin. Mikä on tämä lähihoitajien hävittämisen syy? Ymmärrän kyllä että koulutus on ajanut meidän arvostuksen nolliin, mutta miksi yleistetään?? Olen itse käynyt Salon terveydenhuolto-oppilaitoksen, sen aikuinen opinahjo, ja silloin opiskeltiin "vauvasta vaariin" systeemillä, mitään ei saanut anteeksi, kaikki oli opiskeltava, nyt voi saman ammatin saada kahdessa vuodessa, käymättä välttämättän edes  terveyskeskuksen vuodeosastolla! Eli minä, joka kävin sairaalassa mm. harjoittelemassa 6vk kirran ja 6 sisätaudeilla, en ole mitään koska muut ovat pilanneet meidän maineen!

Olen todella pettynyt tähän järjestelmään, sillä on paljon ammattitaitoisia lähihoitajia, jotka osaavat paljon, mutta sitä ei enää arvosteta.

Haluaisinkin kuulla muiden lähihoitaja/perushoitajien kokemuksia tästä asiasta.. miten olette kokeneet simputuksen? Työkaverina on lähihoitaja joka sai tehtyään 10v sijaisuuksia, viran viime keväänä!

Että sillai tää Turus! ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...