Jump to content
MAINOS

Etsin työpaikkaa..


Vieras: Unicornu

Recommended Posts

Vieras: Unicornu

Otan vastaan ilmoituksia yksityisviestinä. Voin aloittaa työn marraskuun alussa. Etusijalla ovat etelässä olevat työpaikat.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Miten mulla on vähän sellanen käsitys tän hetkisestä työtilanteesta alalla, että senkun soittaa mihin vaan ja sanoo että mä tuun teille töihin niin kiljuen otetaan vastaan?Ei varmaan kannata tänne jäädä yhteydenottoja odottelemaan?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Unicornu
Miten mulla on vähän sellanen käsitys tän hetkisestä työtilanteesta alalla, että senkun soittaa mihin vaan ja sanoo että mä tuun teille töihin niin kiljuen otetaan vastaan?Ei varmaan kannata tänne jäädä yhteydenottoja odottelemaan?
Maaria: Tämä on yksi vaihtoehto muiden joukossa. Ei se työpaikkojen määrä ratkaise, vaan niiden laatu.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikä teitä vaivaa???Tämä palstahan on sitä varten, että etsitään/tarjotaan töitä...
Luin tämän ketjun läpi ja en kyllä itse huomannut vastauksissa epäasiallisuutta tms. Tämä alue on nimen omaan sitä varten, että täältä voi etsiä töitä ja keskustella työpaikkoihin liittyvistä asioista. Eri asia on sitten se, että kuinka tehokkaasti töitä tätä kautta saa. Nämä pari kommenttia ovat ilmeisesti siihen liittyviä asioita.Voidaanhan asiaan saada jotain selkoa ja laittaa äänestys siitä, että kuinka tehokkaasti tätä kautta työpaikan saanti onnistuu.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...