Jump to content
MAINOS

Muuramen sairaankuljetus???


corppi

Recommended Posts

Kyseisessä paikassa näytti olevan töitä tyrkyllä....Onko kellään kokemuksia paikasta/asioiden sujumisesta????Ite kuullut muutamia "huolestuttavia" juoruja....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kysäisepä huvikseen miten nuo välitön lähtövalmius ja varallaolo ovat lipsahtaneet samaan lauseeseen.Saattaa olla että tuolla on muutoksia tulossa, vaan saattaapa olla olemattakin. Lähiaikoina varmaan joku tietää enemmän.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En tiedä muutakuin, että k.o. firma on hiljattain vaihtanut omistajaa, ja edellinen oli aika huolestuttava ilmestys ensihoidon keskuudessa... Oli vähä henkilöstön koulutus niin ja näin. En siis tiedä nyky tilannetta, toivottavasti on mennyt vähä parempaa kohti. :nauraa:

mikä mä oon?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

joo,täytyy vähän harkita vielä.....Ne jutut mitä jyväskylästä on kuulunut ei ole kovin mairittelevia,näitä uusia "yrittäjiä"kohtaan...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikä vaan omistajanvaidos entiseen, on suunta parempaan....

Nimim: siellä joskus vieraillut.

ps. tää kuuluis vissiin toiseen osioon?

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

joo on tullut kuultua myös ja NÄHTYÄ asioita firmasta. No muun muassa minut(ei mullakaan nyt hiljattain kokemusta sakusta) laitettiin tekeen vuoroa toisen vihreän kanssa. No minulla sentääs oli paikakunta tuntemus mutta se nyt kyl lohduta, jos odottaa saavansa pariksi jonkun kokeneen konkarin kun heittää keikkaa ja yrittää kerrata asioita. Kokemattomia kun on töissä niin on hoito virheitäkin korviini kanatautunut... Ihan ok:sti ne maksaa SK4:sta (tai siis mulle ainakin maksoi, siis kai muillekkin). Työ ajat: M191 varallaoloa klo 22.00-16.00. Aktiivia Muuramen tk:lla 16-22. KL191 aktiivi klo 9-16 arkisin (tai 8-16 en muista) Aktiivi korpilahden tk:lla. VARTIN LÄHTÖVALMIUS :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ilmeisesti menossa kilpailuun uudestaan ei ollut kuntayhtymä tyytväinen toimintaan 8)
Faktaa vai huhupuhetta? Ei ole ainakaan ko. yrittäjät tai muuramelaiset vaikuttajat puhuneet tuollaisia. Toki tottahan tuo jospin esittämä voi silti olla sillä kilpailutushan on päivän sana...
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En mie pahaa kenellekkään, kyl mä sanon aina päin naamaa, kaikki tutut sen jo tietääkin ja ne jotka on tehneet mun kanssa töitä tässä vuoden, parin aikana. :-XHeitän vaan kysymyksiä ilmaan: ketä varten me tätä tehdään, asiakkaita/potilaita/ihmisiä varten, ei itseämme. Kun olemme pitäneet silmiä auki ja katselleet työntekijöitä, joille on kerttynyt vuosien varsilla tiukka kokemus ja itsevarmuus, haluamme olla vielä samanlaisia. Ei sairaankuljettajaksi tulla vain yhdessä yössä, se vaatii vuosia töitä ja luonteenlujuutta. Ja eiköhän kaikki haluaisi mahdollisimman korkealaatuista hoitoa, jos omalle kohdalle sattuisi tai vaikka lähiomaisen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ompas outoa että joku ottaa noin selkeästi yhden ihmisen pihteihinsä. Valitettavinta on että tiedän vielä keistä tässä on kyse. Toisen heistä eli tämän "vihreän" kanssa olen töitä tehnyt enkä kyllä millään pysty allekirjoittamaan minkäänlaista heikkoutta tai kykenemättömyyttä hoitaa omaa tehtäväänsä. Ajatus siitä että joku on liian kokematon tekemään töitä itseni kanssa on kyllä mahdoton. Enemmän kiinnitän huomion siihen onko asenne hyvä ja jos on kokemattomuutta niin tiedostaa itse omat kykynsä ja rajansa. Kaikkihan tekevät parhaansa kuitenkin. Tarkoitus ei nyt ole vain keskittyä puolustamaan tässä yhtä ihmistä, vaan saada ymmärtämään että ei kokemus tai kokemattomuus ole mikään kynnyskysymys. Ehkei tietenkään kahta ekakertalaista voi laittaa pariksi, mutta kun tästäkään ei ollut kysymys.No se siitä.. Itse firmasta. Vielä vaikuttaisi olevan aika kankeaa.. Mutta kyllä se siitä! ainakin toivottavasti. Siihen että kannattaako sinne mennä töihin en osaa ottaa kantaa. Ainakaan vielä..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ottakaapa nyt rauhallisesti...Ei ollut tarkoitus usuttaa ketään kenenkään kimppuun.....Mä ny kuitenkin passaan hakemuksen laittamisen(muistakin kun täällä esitetyistä syistä) :) ottakaa lunkisti!!!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...