Jump to content
MAINOS

Dekossa käyneet kengät


kops

Recommended Posts

Viimeisen osastolla riehuneen vatsatautiepidemian jälkeen olisi mieli tehnyt heittää kengät Dekoon että olisi saanut ne puhtaiksi. Tyydyin kuitenkin näyttämään niille isosept s:ää ja tolua. Mietinkin, että olisi hyvä kerätä hieman kokemuksia niiltä joilla sitä on, että miten työkengät ovat kestäneet dekossa käynnin. Itse olen kuullut merrelleistä että pitäisi kestää, mutta en uskaltanut kokeilla (olisi käynyt turhan kalliiksi)Eli, kertokaahan miten kävi kengille (ja mitkä ne kengät oli/on)!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Maahisia olen dekottanut muoviohjelmassa useita kertoja eikä ole koskaan hajonneet,ei ole edes liimaukset hellittäneet.Erisan des on myös ihan hyvä vaihtoehto jos ei dekottaa halua,tai on sellaiset kengät ettei voi.muoks aijoo, kengät ovat kestäneet ihan instrumenttiohjelmankin

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Summa summarum: muovia voi laittaa huoletta, korkkiliimalle käy huonosti. Nahkoissa on eroja.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei kokemusta, mutta katsellessani (tietty varmaan satoja/huh.gif?? kertoja ainakin koneessa kiertäneitä.. en ole seurannut potilastossun elämänkaarta kovin tarkasti) dekotettuja potilastossuja jotka alkoivat näyttää 1)homeisilta 2)ruosteisilta 3)kaikinpuolin kulahtaneilta...päätin suosiolla jättää omat think!ini laittamatta koekappaleeksi, miten kestävät dekossa käymisen...

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nahkakengät menestyy dekossa ok, mikäli ne sitten rasvaa kenkärasvalla niiden ollessa vielä kosteat. Kokemusta on.

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Omat Merrellini pessyt dekossa useita kertoja ja edelleen aivan loistavat. Ei saumat aukea tai kupristu kenkä mihinkään. Suosittelen lämpimästi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Välillä kyllä epäilen, että tuleeko niissä ikivanhoissa dekoissa mikään puhtaaksi vai vaan likaisemmaksi. Eipä niitä koneita meillä testailla ja mittailla ja huoltokin usein ontuu.. Ei kyl ripuliportatiivin jälkeen tee miel laittaa sinne koneeseen yhtään mittän, vähiten omia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Testaus tapahtuu jokaisen pesun yhteydessä, siis useita kymmeniä kertoja päivässä (ja vaikka joku tästä luistaisi, silti kymmeniä kertoja päivässä). Kerran vuodessa on suurhuolto. Kerran viikossa tarkistetaan pesuaineet.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Crocsit saa pestä dekossa. itse en ole vielä ehtinyt mutta moni on sanonut ettei kengät tuumaa siitä mitään

sairaanhoidon sekatyöläinen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...