Jump to content
MAINOS

Lisenssi Englantiin?


Joska

Recommended Posts

kiinnostaisi psykipuolen hommat lähinnä rahantekomielessä.

Miten laillistaminen noin tarkkaan ottaen haetaan Englantiin, en ihan muutamassa minuutissa löytänyt sitä netistä.

Erityisesti Liverpoolin tai Lontoon seutu viehättäisi

terv.  Joska

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Käy kattoon mun ulkomaille muuttoa koskevilta sivuilta www.suomalaisethoitajat.info. Siellä on kaikki tarvittavat linkin sun muut. Ja tältäkin foorumilta aiheesta löytyy kun jaksaa käyttää tota hakutoimintoa.

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tanne vaan jos kunto kestaa... Lisenssin saat NMC:lta, prosessi kestaa joskus kuukausia mutta kirpaisee vain kerran. Professional Connections on vienyt paljon suomalaisia ulkomaille, ja pystyy nopeuttamaan kasittelya huomattavasti. Tosin tyyli on aika niska-perse-otteella rivakasti menoksi, koska hoitajia tarvitaan Englannissa ja he saavat hyvat palkkiot valityksesta.

Tarvitse englannin kieliset versiot tutkintotodistuksista, TEO:n rekisteroinnista, rikosrekisteriotteen ja riippuen tyonantajasta joskus kansainvalisen kielitestin. Paperisota on loppujen lopuksi paljon helpompi kuin milta aluksi vaikuttaa.

Kannattaa varautua ahtaaseen asumiseen, kokolattiamattoihin ja tyon puolesta kurppaisiin sairaaloihin ja paikoin tiettyyn  halla-valia meininkiin. Omalla tyopaikallani tyoporukka on toisaalta aivan huippu ja palkkaa saan puntina enemman kuin euroina Suomessa, ja se motivoi jo kummasti.

'Turpa kiinni ja ponnista!'

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
Tanne vaan jos kunto kestaa... Lisenssin saat NMC:lta, prosessi kestaa joskus kuukausia mutta kirpaisee vain kerran. Professional Connections on vienyt paljon suomalaisia ulkomaille, ja pystyy nopeuttamaan kasittelya huomattavasti. Tosin tyyli on aika niska-perse-otteella rivakasti menoksi, koska hoitajia tarvitaan Englannissa ja he saavat hyvat palkkiot valityksesta.Tarvitse englannin kieliset versiot tutkintotodistuksista, TEO:n rekisteroinnista, rikosrekisteriotteen ja riippuen tyonantajasta joskus kansainvalisen kielitestin. Paperisota on loppujen lopuksi paljon helpompi kuin milta aluksi vaikuttaa. Kannattaa varautua ahtaaseen asumiseen, kokolattiamattoihin ja tyon puolesta kurppaisiin sairaaloihin ja paikoin tiettyyn halla-valia meininkiin. Omalla tyopaikallani tyoporukka on toisaalta aivan huippu ja palkkaa saan puntina enemman kuin euroina Suomessa, ja se motivoi jo kummasti.
Ihanaa lukea että jollaikin on paperi sota ollut helpompaa kuin aluksi luuli!!!! :oMä itse henkilökohtaisesti olen tainut jäädä kuuluisaan britanian byrokraattiseen rattaistoon pahasti kiinni, silla vaikka asun itse brirteissä ja saan paikan päällä hoidettua asiat huomattavasti vaivattomammin kuin suomesta käsin on tähän rekisteröinti prosessiin mennyt tähän päivään mennessä reilu vuosi. Että aina tuo pari kuukautta ei pidä paikkansa, ja niille jotka ajattelevat etten ole pitänyt huolta että asiat hoidetaan voin mainita pari sanasta.. olen soittanut lähes joka viikko NMC:hen ja kysynyt missä mennään ja mitä vielä tarvitsee aina vastauksessi tulee että näyttää siltä että kaikki on nyt täällä, MUTTA jos vielä lähetät tämän yhden paperin niin sitten rekisteröinti on valmis. Suosittelenkin lämpimästi että hankitte reksiteröinnin jonkun firman avulla, siis palkkaatte jonkun hoitamaan asioitanne koko päiväisesti. Ja tervetuloa Britteihin, täällä oppii tekemään papereita ihan vaan tekemisen ilosta. Itse asustelen Liverpoolista hieman alaspäin enkä vaihtais tätä pois. :D

Allways belive your dreams..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ohhoh, vuosi on kylla hurja aika. Mut runnottiin lapi alle kahden kuukauden... Sen paskan tempun kylla tekivat etta hakivat rekisterointia vain katiloksi, eika myos sairaanhoitajaksi niinkuin olin itse paperit tayttanyt, arvatenkin nopeuttaakseen hommaa. Jalkikateen on itse aika vittumaista ruveta sita hoitamaan.Etta olkaapa tarkkana, mita tulee sovittua.

'Turpa kiinni ja ponnista!'

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...