Jump to content
MAINOS

Äänestetäämpä mieluisinta työparia.


Vieras: boss

Mikä mieluisin miehitys lanssiin ?  

151 ääntä

  1. 1. Mikä mieluisin miehitys lanssiin ?

    • mies-mies (olen mies)
      24
    • mies-nainen (olen mies)
      28
    • ei väliä (olen mies)
      47
    • mies-nainen (olen nainen)
      44
    • nainen-nainen (olen nainen)
      2
    • ei väliä (olen nainen)
      25


Recommended Posts

MAINOS

Mun mielestä sekä mies, että nainen on aika hyvä yhdistelmä, koska potilaat ovat hyvin moninaisia. Esimerkiksi naiset saattavat tulla paremmin juttuun naispotilaiden kanssa joilla esim. gyn. vaivoja tms. Kun taas miehet vastaavasti saattavat tulla paremmin juttuun joidenkin toisenlaisten potilaiden kanssa. Tämä juttuun tuleminen potilaan kanssa on toisaalta tärkeä seikka että hoito sujuu hyvässä yhteistyössä potilaan kanssa. Muutenki olen sitä mieltä, että monipuolisuus sairaankuljetuksessa on hyvä juttu. :happy:

Tämä oli vain minun mielepiteeni asiaan.  ;)

Itselläni on 2 naispuolista työkaveria, joiden kanssa on mukava työskennellä.  :)

mikä mä oon?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun mielestä sekä mies, että nainen on aika hyvä yhdistelmä, koska potilaat ovat hyvin moninaisia. Esimerkiksi naiset saattavat tulla paremmin juttuun naispotilaiden kanssa joilla esim. gyn. vaivoja tms. Kun taas miehet vastaavasti saattavat tulla paremmin juttuun joidenkin toisenlaisten potilaiden kanssa. Tämä juttuun tuleminen potilaan kanssa on toisaalta tärkeä seikka että hoito sujuu hyvässä yhteistyössä potilaan kanssa. Muutenki olen sitä mieltä, että monipuolisuus sairaankuljetuksessa on hyvä juttu. :happy:

Mun ajatuksia varasteltu/lainailtu....  ;)

I'm selfish, impatient and little insecure. I make mistakes, i'm out of control and at times hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lisäsin tuon jeejee:n vaihtoehdon äänestykseen vaikka alunperin neutraali vaihtoehto ei pitänyt olla vaihtoehto ollenkaan. Eli nollaan laskurin ja aloitetaan alusta. Vain neljä kerkesikin äänestää. sorry.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse kannatan sekapareja lanssiin. Moni keikka hoituu sutjakammin, kun paikanpäällä nähdään kummanko kannattaa ottaa hoitajan rooli ja alkaa jututtaa potilasta. (esim. mt, juoppo, gyne).

ja mun... ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

[ x ] Suhteellisen merkityksetöntä.

Ei se ole siitä kiinni kumpaa sukupuolta työkaveri on vaan minkälainen se on tyyppinä.

Samaa mieltä. En jaksa ymmärtää miksi varsinkin täällä akuutilla puolella on kaikki pakko katekorisoida. Ainakaan minulle ei ole mitään väliä kollegan sukupuolella, iällä, ihonvärillä, ammatilla, uskonnolla yms. jos vaan hoitaa hommansa asiallisesti ja ennen kaikkea sopeutuu työyhteisöön.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ehkäpä tottumis kysymys, sillä nykyisessä paikassa on oikeastaan vain miespuolisia tällä hetkellä.

naispuolisiakin on ollut, mutta kaikki ajankanssa vaihtaneet sisätöihin, mikä kylläkin on järkevää!! mistä sitten kertookaan?  :nauraa:

Poikamies voi olla idiootti tietämättään, ukkomies ei ikinä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oma kantani on, että kunhan työt hoituvat, sama se on onko työparina mies vai nainen. Toki joidenkin neitien kanssa on hieman hankalampaa, kun eivät oikein jaksa kantaa - moinen rasittaa kun huomattavasti enemmän minua fyysisesti. Toki löytyy miespuolisiakin, joilla ei meinaa aina fysiikka riittää (ei se aina riitä itselläkään, tosin, siksi lisäapua voi aina pyytää).

Kuten sanottu, niin kauan kun hommat hoituvat, ei ole merkitystä onko työparilla munat vai ei. Ei niitä töitä niillä tehdä kuitenkaan.

God save the king - cause no-one else will!

- Black Adder

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse oon enemmän tehnyt töitä miesparin kanssa, kuin naisparin, mutta naisten kanssa tuppaa tulemaan riitaa helpommin toimintamalleista sun muusta. Johtuneeko siitä, että naiset ovat tottuneet yleensäkin olemaan "pomoja" siis kotonakin.  8)

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
Itse oon enemmän tehnyt töitä miesparin kanssa, kuin naisparin, mutta naisten kanssa tuppaa tulemaan riitaa helpommin toimintamalleista sun muusta. Johtuneeko siitä, että naiset ovat tottuneet yleensäkin olemaan "pomoja" siis kotonakin. ;)
tai sit naiset tykkää vaan riidellä luonnostaan...;)

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse oon enemmän tehnyt töitä miesparin kanssa, kuin naisparin, mutta naisten kanssa tuppaa tulemaan riitaa helpommin toimintamalleista sun muusta. Johtuneeko siitä, että naiset ovat tottuneet yleensäkin olemaan "pomoja" siis kotonakin.  :(
tai sit naiset tykkää vaan riidellä luonnostaan...;)
Nainen on naiselle susi. Ei sille mitään voi. ;)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja mitä huomaammekaan äänestyksestä. Miehet tekevät ihan mielellään töitä mies ja naisparin kanssa. Naisista vain yksi tekee mieluiten töitä naisparissa.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Mitä väliä!!Jos ei osaa tehdä töitä kun jommankumman sukupuolen kanssa niin taitaa olla sit väärällä alalla..vai pitäskö kattoo peiliin jos ei pärjää kaikkien kanssa!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitä väliä!!Jos ei osaa tehdä töitä kun jommankumman sukupuolen kanssa niin taitaa olla sit väärällä alalla..vai pitäskö kattoo peiliin jos ei pärjää kaikkien kanssa!!
Ei nyt sentään huutamaan tarvitse ruveta, kysyttiin mieluisinta, ei mitään ehdotonta oikeaa.Jos on ollut monta vuoroa putkeen naisen kanssa, niin onhan se juhlaa päästä välillä äijäilemään, ja sama toisinpäin, kyllä äijäilyynkin välillä kyllästyy.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 11 kuukautta myöhemmin...

mies - mies (olen mies)... keikkailessa olen huomannut että hommat sujuu nopeammin ja vaivattomammin miehen kanssa.. ei turhia hössötyksiä vaan selvät tehtäväjaot ja homma hoidettu ennen kuin naispuoliset on päässyt aloittamaan ;)

siksi myös vastasin mies - mies vastaukseen koska nykyisessä työpaikassani olen ainoa miespuolinen hoitaja..välillä rassaa olla koko osastolla töissä, onneksi on miespuolisia gyn/kirurgeja joiden kanssa voi rupatella leikkauksissa.

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä olen kyytihommissa ollut lähes sataprosenttisesti miehen kanssa parina. (muoks: ja siitä varmaan johtuu, että välillä pitää itsekin tarkistaa että onko mulla vielä tissit vai olenko muuttunut mieheksi...) Sen pari kertaa kun ollaan naisparissa oltu, muuta eroa en huomannut kun sen, että paluumatkalla juteltiin eri asioista kuin miesten kanssa  ;) työnteko sujuu jos on sujuakseen, miehinkiin mahtuu jos jonkinlaisia neitejä ja vastaavasti välillä naispari on niin ronski että itseäkin hävettää... nämä siis karrikoidut esimerkit.

Itse olen kuitenkin muistaakseni aikanani vastannut tähän mies-naispari. Silloin on tarvittaessa käytettävissä kummankin sukupuolen vahvuudet tarpeen tullen.

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyytihommissa joutuu tekemään töitä sekä mies että naisparin kanssa, itsellä useinmiten parina nainen, tähän asti hommat sujuneet todella hyvin. Välillä todella rankka huumoria, mut kumpikin ymmärtää sen hyvin. :)

Olen MVT kanssa samaa mieltä että homma sujuu jos on sujuakseen ja kyllä miehistäkin todella löytyy neitejä tai oikeestaan ämmiä  :P, joiden kanssa töistä ei tule mitään.

Itse vastasin mies - naispari.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vastasin mies-nainen (itse olen nainen)

Periaatteessa ei mitään väliä, hommat hoituu oli parina kumpi vaan.

Mutta tietyissä tilanteissa on hieman turvallisempi olo kun parina on mies.

Ja kieltämättä ovat usein myös hauskempaa/rennompaa seuraa..

Välillä naisparin kanssa tuntuu ettei porukka ota ihan todesta,

jotkut ovat jopa huolissaan, että eikös teitä muita tule..Hmm.. :-

Jännä juttu muuten, naisparina keikalla harvemmin tulee ärhenteleviä

kyytiläisiä, mutta joillakuilla tuntuu olevan suoranainen tarve

ottaa miehistä mittaa.. Ehkä naisia ei koeta niin uhkana,

mutta jos pienintäkin uhittelua tulee, olen todella kiitollinen jos parina on mies..

Keikkafirmassani valtaosa miehiä, mutta myös jokunen nainen, joten vaihtelua tulee..

Voisitko toistaa, mitä sanoit sen jälkeen kun olit sanonut:

”nyt kuuntele hyvin tarkkaan” ?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vastasin mies-nainen ja kun asiaa tarkemmin ajattelee, niin kyytihommissa en ole nais-nais parina koskaan töitä tehnytkään. Eli vastaukseni ei ole objektiivinen. Sairaalassa työskennellessä kyllä mies on kuitenkin mieluisin työpari, etenkin hankalien potilaiden kanssa. Ja kyllä ne miehet muutenkin työilmapiiriä pitää inhimillisempänä. Mutta olen edeltävien muutaman henkilön kanssa samaa mieltä siitä, että kyllä miehiinkin mahtuu melkoisia neitejä...

Mutta summa summarum, jos homma on toimiakseen, niin väliäkö sukupuolella.

Yeah, right! Like I'm going to put that icky thing in my mouth.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...