Jump to content
MAINOS

Malmin sairaala


petraa

Recommended Posts

Millainen Malmin sairaala on työskennellä? Itse olen menossa sinne ensi kesäksi töihin. Tosiaan ensimmäistä kertaa omalla alalla kesätöissä. Ihan jännää lähteä kokeilemaan sinne etelä-Suomeen..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ihan kiva paikka. Pieni sairaala (pääkaupunkiseudun mittapuulla...). Mulla ainakin hyviä kokemuksia suurimmalta osin (keikkailusta). Potilaat suurimmaksi osaksi vanhuksia, vaihtelevan kuntoisia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Malmilla on aika laaja valikoima erilaisia osastoja, eli riippuu ihan siitä, minne menet. On sellaista semi-pitkäaikaista akuuttiosastoa, valvontaosastoa ja päivystys (niin sairaala kuin terveyskeskus). Itse joillakin olen työskennellyt sekä valvonnassa että päivystyksessä ja ihan hyvin olen viihtynyt kyllä. Tekemistähän siellä riittää, etenkin päivystyksessä, joka on varsin vilkas paikka.

Talossa on ihan kelvollinen ruokala, jota kannattaa käyttää (pääsee samalla osastolta vähäksi aikaa karkuun) ja kahviossa on ihan kelvollisia salaatteja (kunhan muistaa tarkistaa salaattiannoksen pohjasta, ettei siellä ole "ylläreitä").

Ei muuta kuin työn iloa. :D

God save the king - cause no-one else will!

- Black Adder

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tack :D

Itse menen näillänäkymin osastolle A5, joka on käsitykseni mukaan joku akuutimpi osasto? Ihan kiva aloittaa työt, vähän vaan jännittää, kun ensimmäistä kertaa olen itse kokonaan vastuussa tekemisistäni ja en ole valmistunut vielä. No toivotaan että kaikki menee parhain päin  :happy:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

A5 on näitä ns. akuuttivuodeosastoja, eli siellä on aika paljon yt-laskumummoja yms. On se toisaalta akuutimpi kuin monet muut kaupungin akuuttiosastot... :D

God save the king - cause no-one else will!

- Black Adder

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Malmilla on aika laaja valikoima erilaisia osastoja, eli riippuu ihan siitä, minne menet. On sellaista semi-pitkäaikaista akuuttiosastoa, valvontaosastoa ja päivystys (niin sairaala kuin terveyskeskus). Itse joillakin olen työskennellyt sekä valvonnassa että päivystyksessä ja ihan hyvin olen viihtynyt kyllä. Tekemistähän siellä riittää, etenkin päivystyksessä, joka on varsin vilkas paikka.

Onko malmin sairaalassa mitään osastoa, missä ei olis yövuoroja tai olis vakiyököt? Jos ei, niin kuinka monta yötä/kk noin keskimääräisesti yhdellä sh:lla?

Älä unelmoi elämääsi -vaan elä unelmasi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 kuukautta myöhemmin...

Malmilla on aika laaja valikoima erilaisia osastoja, eli riippuu ihan siitä, minne menet. On sellaista semi-pitkäaikaista akuuttiosastoa, valvontaosastoa ja päivystys (niin sairaala kuin terveyskeskus). Itse joillakin olen työskennellyt sekä valvonnassa että päivystyksessä ja ihan hyvin olen viihtynyt kyllä. Tekemistähän siellä riittää, etenkin päivystyksessä, joka on varsin vilkas paikka.

Onko malmin sairaalassa mitään osastoa, missä ei olis yövuoroja tai olis vakiyököt? Jos ei, niin kuinka monta yötä/kk noin keskimääräisesti yhdellä sh:lla?

Kaikilla osastoilla ei ole välttämättä yötyötä. Koska osastolla saattaa olla paljon omaa väkeä joka haluaa valvoa tai sitten ne yöt laitetaan hakuun esim.seureen koska sieltä niihin aina yleensä joku saadaan.  Ja ainahan yötyö on neuvoteltavissa vaikka työsopimuksessa lukisikin kolmivuorotyö...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tervetuloa Malmille vaan =) Itse olen viihtynyt siellä pian neljä vuotta, tosin päivystyksessä. Varaudu kiireeseen, koska siihen tulet varmasti törmäämään myös osastolla. Kuten joku jo sanoikin, yövuoroista pystyy varmasti sopimaan osastonhoitajan kanssa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tervetuloa Malmille vaan =) Itse olen viihtynyt siellä pian neljä vuotta, tosin päivystyksessä. Varaudu kiireeseen, koska siihen tulet varmasti törmäämään myös osastolla. Kuten joku jo sanoikin, yövuoroista pystyy varmasti sopimaan osastonhoitajan kanssa.

Enhän mä sanonu että oisin Malmille tulossa(jos tuo viesti oli minulle vastauksesksi tarkoitettu) vaan vastasin yleisesti tuohon yötyö juttuun. Joten eikhän yx kiireinen Helsingin kaupunkin sairaalassa osastolla työskentely riitä minulle...jolle Malmin sairaalan päivystys on kirosana, sattuneesta syystä. (eli ruuhkan purku ja keskeneräiset paperit..)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...