Jump to content
MAINOS

Pistetääs terkkarit pinoon!


Vieras: Wiltsu

Recommended Posts

Minä aloitan: Siis 26-vuotias terkkari/seksuaalineuvoja Pirkanmaalta, 2002 valmistunut. Pari vuotta olin terkan hommissa ennen äippälomaa ja ihan hoitotyötä oon tehnyt viimesen 10 vuotta eri paikoissa. Nyt siis määräaikaisen työsuhteen vuoksi (ennen ä.lomaa siis) työttömänä. Keikkaa teen sh hommissa vuodeosastolla ja aktiivisesti haen terkan työtä. Ihannepaikka ois kouluterveydenhuolto.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: takapäivystäjä

Minä aloitan: Siis 26-vuotias terkkari/seksuaalineuvoja Pirkanmaalta, 2002 valmistunut. Pari vuotta olin terkan hommissa ennen äippälomaa ja ihan hoitotyötä oon tehnyt viimesen 10 vuotta eri paikoissa.

Eli 16v aloitit hoitotyön tekemisen ? Mä olin silloin lukiossa, hoidin kyllä pikkusiskoa silloin tällöin  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eli 16v aloitit hoitotyön tekemisen ? Mä olin silloin lukiossa, hoidin kyllä pikkusiskoa silloin tällöin  :)

Jotkut ne vaan jaksaa aloittaa nuorena, se on varmaan se kutsumuksen palo?  :nauraa:

No kaipa se on ihan oikeasti mahdollista, jos siis vaikka menee 16-vuotaana lähihoitajakouluun ja heti ekana kesänä pääsee johonkin vanhainkotiin ihmettelemään. Ja siitä se ura sitten aukenee.  :)

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eli 16v aloitit hoitotyön tekemisen ? Mä olin silloin lukiossa, hoidin kyllä pikkusiskoa silloin tällöin  :)

Jotkut ne vaan jaksaa aloittaa nuorena, se on varmaan se kutsumuksen palo?  :)

No kaipa se on ihan oikeasti mahdollista, jos siis vaikka menee 16-vuotaana lähihoitajakouluun ja heti ekana kesänä pääsee johonkin vanhainkotiin ihmettelemään.

Mut eiks toi Wiltsu oo mun ikäinen, silloinhan oli vielä ne ikärajat lähäriks...? (17v)

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onpas täällä fiksua porukkaa täytyy oikein ihmetellä...Täytyyköhän teille oikein työhistoriaa alkaa selittämään, sillä itseasiassa hoitotyöhistoriani alkaa vuodesta 1996 kesätöiden merkeissä, toki en terkkari silloin vielä ollut. Mutta siitä asti olen tehnyt hoitotyötä erilaisissa paikoissa minkä olen sitten opiskelulta ehtinyt. Mutta kyllä minä katson työhistoriani alkaneeksi niistä ajoista, ovat nimittäin merkittävästi vaikuttaneet alavalintaani.

Mikähän minussa teitä oikein nyppii kun tuolla lailla tarvitsee alkaa prässäämään???

Jos ei ole kertoa itsestä tähän kohtaan niin voi olla kirjoittamatta mitään!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Niin ja aiheen vierestä meni heti! :-X

Siis alkuperäisen aloituksen mukaan terkkarit pinoon! :o

Olen terkka (valmistuin 2002) ja olen koko työurani tehnyt mielenterveystyötä ja tykänny olen!

Ehkäpä elämä onkin vain sitä miltä tuntuu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voi voi kun Wiltsun kiusaamiseksi meni tämä ketju. Itsekin olen Wiltsun kanssa vääntänyt mutta mutta.... :-X :o :nauraa:

  Oliko wiltsu just se joka haukkui Mansesterilaisen Nimeltä Mainitsemattoman Yliopistollisen Keskussairaalan lastenosastot?? Siinä tapauksessa ymmärrän pienen vastavinoilun...

--Oman Hoitonsa Asiantuntija!! --

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu, on  :-X No mutta ei kai tota nyt kiusaamiseksi voi sanoa. Ihan normaalia tämän foorumin kevyttä kenttävinoilua.

nimim. Mansesterilaisen nimeltä mainitsemattoman yliopistollisen sairaalan lastenosastolla työskennellyt

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

No onhan se nyt korsi kannettava kekoon myöskin. Eli 02/03 valmistunut terveydenhoitaja/sairaanhoitaja täällä, nyt menossa TtM-opinnot. Työuraa tehty neuvolassa, erikoissairaanhoidossa ja nyt ihan muualla. ;D

Jos vasara on ainoa työkalu, niin kaikki ongelmat alkavat näyttämään nauloilta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...
Vieras: Kisuliini

Mä olen 03 valmistunut terkkari, lisäksi työterveyshoitaja 2005. Töitä teen kotisairaanhoidossa, että ei ihan omimmalla kentällä. Työterkan tai kouluterkan tehtävät siintelevät haaveissa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eli 16v aloitit hoitotyön tekemisen ? Mä olin silloin lukiossa, hoidin kyllä pikkusiskoa silloin tällöin  :D

Jotkut ne vaan jaksaa aloittaa nuorena, se on varmaan se kutsumuksen palo?  8)

No kaipa se on ihan oikeasti mahdollista, jos siis vaikka menee 16-vuotaana lähihoitajakouluun ja heti ekana kesänä pääsee johonkin vanhainkotiin ihmettelemään. Ja siitä se ura sitten aukenee.  ;)

mä olen 16-vuotiaana mennyt terveyskeskukseen pitkäaikaisosastolle hoitoapulaiseksi että ajoissa olen minäkin urani aloittanut

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...
Vieras: Nuorempi tuseeraaja
Onpas täällä fiksua porukkaa täytyy oikein ihmetellä...Täytyyköhän teille oikein työhistoriaa alkaa selittämään, sillä itseasiassa hoitotyöhistoriani alkaa vuodesta 1996 kesätöiden merkeissä, toki en terkkari silloin vielä ollut. Mutta siitä asti olen tehnyt hoitotyötä erilaisissa paikoissa minkä olen sitten opiskelulta ehtinyt. Mutta kyllä minä katson työhistoriani alkaneeksi niistä ajoista, ovat nimittäin merkittävästi vaikuttaneet alavalintaani.Mikähän minussa teitä oikein nyppii kun tuolla lailla tarvitsee alkaa prässäämään???Jos ei ole kertoa itsestä tähän kohtaan niin voi olla kirjoittamatta mitään!
Joo, Wiltsu, joillakin putoo hypotalamus virtsaputkeen heti kun ne näkee jotain epäilyttävää..huh! Mulla alkoi työhistoria tasan siitä kun ekaan harjoitteluun menin lh-koulussa koska ehdin tosiaan opiskella lh:ksi tasan muutaman kuukauden niin tein jo keikkaa sairaalaan. Voimia Wiltsulle, tällasia nää foorumit on..
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Täällä ilmottautuu yksi, jolla olis th-opiskelijan paikka vielä olemassa tuolla Laureassa. Tarkoitus olisi keväällä jatkaa opintoja. Eli ikää löytyy siis 20 (joulukuussa 21), ja lh pohjakoulutukselta. Lähäriksi valmistuin 2.6.2004. Hoitotyötä tehnyt 1. lh-opiskeluvuoden jälkeen jatkuvasti :D.

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Taka-alalla ollut terkka/sh ilmoittautuu pinoon. Työuraa olen tehnyt vuodesta 2002, kun palasin äippälomalta. Sitä on kierretty hoitamassa vauvasta vaariin (ja mummoon) Oulussa. Voi, kun tämä vesisade on ihanaa! ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

Mä oon 05/06 valmistunu terkkariksi, nyt meneillään ovat työterveyshoitajaerikoistumisopinnot. Lopullinen (?) koulunpenkin kulutus loppuu siis helmikuulla -07.. valmistumisen jälkeen ehdin tehdä sijaisuudet kotisairaanhoidossa ja lastenneuvolassa. Seuraavaksi avopuolen töistä mua odottaa muutama sovittu työpäivä työterveyshuoltoon! ;D Tästä se alkaa!![br][br]Ylläoleva osuus viestistä on kirjoitettu: 05.10.06 - klo:10:28


Ja lisäystä edelliseen: 1/07 aloitin työt työterveyshoitajana, työterveyshoitajan paperit sain 02/07! Työsopimus on 31.12.2008 saakka, mutta esikoinen syntyy tässä noin kuukauden-puolentoista kuluttua, joten nyt oon vaan kotona.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Toukokuussa 07 valmistuin terkkariksi. Äitiys- ja lastenneuvolatyötä teen pääasiassa, kouluterveydenhuoltoakin olen kokeillut ja välillä päivystävän hoitajan hommia terveysasemalla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Täällä yksi ihan uunituore terkkari, eli valmistuin nyt keväällä. Kuopus tosin syntyi 02/08, joten toistaiseksi viettelen äitiyslomaa lasten kanssa kotona. Josko ens kesäks menis sit jo töihin...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minäpä en todellakaan ole millään lailla "tuore". Terveydenhuoltoalalla ollut jo kohta 30 v ja siitä 20 v terkkarina ja koko ajan laaja-alaiseti työtä tehneenä. Alussa kuului kotisairaanhoitokin työnkuvaan, nyt avosh sekä lasten- ja äitiysneuvola. Jkv myös päivystystä ta:lla (YÖK!). Eniten tykkään tehdä hommia kokonaisvaltaisesti lapsiperheiden kanssa. ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Täällä vihdoin...valmistuneena >:D!!! Aloitin ekat terkan hommat nyt valmistuttuani ja täytyy sanoa, että tää on se mun juttu!!!Eli äitiys- ja lastenneuvolassa olen uraani aloitellut...toivottavasti vielä saan sijaisuuksia vielä kesänkin jälkeen!! Huomaan, että hurjasti on apua omasta kokemuksesta ja siihen päälle se "kirjatieto", MUTTA vielä enemmän on asioita joihin tarvii muiden apua..ja ei muuta kuin apua kyselemään!! Onneksi olen paikassa, jossa tosi hienosti osataan tulla noviisia auttamaan...Toive/tavoite olisi joku päivä olla tosi tietävä ja oikeesti asiakkaille hyvä terkka!!!!Siinäpä sitä...vaatimattomasti :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...