Jump to content
MAINOS

Agencyt Lontoossa


suppana

Recommended Posts

  • 1 kuukausi myöhemmin...
MAINOS

Ma tein keikkaa kolme vuotta leikkurissa Lontoossa. Olin kylla tosi onnekas, silla irtisanoin itseni vakipaikasta ja parin kuukauden jalkeen menin samaan paikkaan takaisin keikalle..tienasin tuplana tekemalla samaa tyota  kuten collegani..hihi. Kavin kokeilemassa muutamaa sairaalaa myos keskustassa. Tasta on nyt aikaa 2 vuotta, joten silloin viela oli tosi paljon keikkaa leikkurihoitsuille.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Työskentelin aikoinaan Lontoossa Reed-agencyn kautta joitakin kuukausia. Kokemus oli ihan positiivinen, palkka tuli viikottain aina ajallaan. Työvuorot sai valita itse ja pystyi myös pitkälti valitsemaan mihin meni töihin/ mihin ei. Enimmäkseen töitä löytyi sisätautiosastoilla. Miinuksena voisi mainita että monilla osastoilla toisinaan kohdeltiin aika viileesti, kun oli se "agency" monien joukossa. Ja osaston vakiporukka tietää että agencyna tienaat enemmän kuin he ja ilman ns vastuuta, eli kunhan hoidat hommasi ja sillä selvä. Palkasta täytyy muistaa itse säästää lomaa ja sairastelua varten, koska lomakorvaus maksetaan joka palkassa, eli itse säästät jos haluat pitää lomaa. Sairaspäivärahaa ei tietenkään makseta, vaan se menee ns omavastuulla, palkkaa tulee vain tehdyistä vuoroista. Joten hieman riskiä tuohon sisältyy, mutta potentiaalisesti voit ansaita hyvinkin. Kannattavaa hommaa lyhytaikaisesti jos haluat säästää nopeasti rahaa johonkin. Pitkällä tähtäimellä suosittelen kyllä vakivirkoja. Yhden sellaisen löysin aikoinaan minäkin tultuani "agencyn"kautta taloon  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...