Jump to content
MAINOS

Terveysportti


Vieras: C-Vita

Recommended Posts

Onhan kaikki huomanneet terveysportissa uuden palvelun, lääkeinteraktiotietokanta sfinx. Varmaan kätevä ja nopea käyttää. On vielä koekäytössä ja luotettavuutta ei vielä taata, mutta tiedot 4500 lääkeinteraktiosta. Aika hyvä.

www.terveysportti.fi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Lääkeinteraktiothan sieltä on saanut jo iät ajat, toimintoa on nyt vain uudistettu ja laajennettu. Olen melko turhaan yrittänyt joitain kolleegoitani saada käyttämään juuri tuota interaktiotietokantaa ja terveysportista löytyvää pharmacaa. Huomattavasti näppärämpiä kuin ne muutamatuhatsivuiset opukset, ja tuosta nettifarmakasta on nätti vertailla esim. rinnakkaisvalmisteiden hintoja.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen käyttänyt tosi paljon. Potilaatkin kyselee aika paljon lääkkeiden yhteensopivuudesta ja kerrassaan näppärä toiminto napinpainalluksien päässä  :-X Vaikka onkin nyt parina päivänä välillä herjannut, eikä ole suostunut avautumaan  angry.png

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lääkeinteraktiothan sieltä on saanut jo iät ajat, toimintoa on nyt vain uudistettu ja laajennettu. Olen melko turhaan yrittänyt joitain kolleegoitani saada käyttämään juuri tuota interaktiotietokantaa ja terveysportista löytyvää pharmacaa. Huomattavasti näppärämpiä kuin ne muutamatuhatsivuiset opukset, ja tuosta nettifarmakasta on nätti vertailla esim. rinnakkaisvalmisteiden hintoja.

Mulla on ollut täysin sama ongelma nettifarmakan käyttöön liittyen. Mutta saahan sitä käyttää aikansa sen opuksen selaamiseen, kun toinen on hakenut jo saman tiedon ja tehnyt sillä aikaa jotain muutakin. Se on pirun kätevä käyttää. Hyvä työväline. Mä olen törmännyt jopa jonkinlaiseen tuomitsemiseen nettityökalujen suhteen. Ikäänkuin ne ei olisi oikeita työvälineitä ja epäkelpoja hoitotyöhön. Mitä ihmeen muutosvastaristaa tai muuta kummallista. Sen lisäksi että netti on nopea väline tiedonhakuun työssä, sieltä saa myös helposti ja nopeasti haettua ja printattua hoito-ohjeita ja kirjallista informaatiota potilaille.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...