Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

Buddha

VIRVE statuskoodilähettimet

Recommended Posts

Janne   
Janne

Meillä myös IVS:ssä statukset, hyvin toimiva systeemi, on käyttäjä ystävällisempi kuin tuo Arolan proII.

Jaa tämä kirjoitus


Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Buddha   
Buddha

onko päivitykset ainoastaan matkalla, kohteessa, perillä, asemalla vai saako esim. makroina kuljetuskiireellisyys ja tehtäväkoodi, kuljetuskohde jne.

Jaa tämä kirjoitus


Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
bifaasinen   
bifaasinen

kilpailevan yrityksen vastaava http://www.tamlans.fi/eng/media/amb_t5_sisa0.jpg toistaiseksi ei ole mahdollisuutta paikannukseen, eikä kuletuspaikan pika valintaa, kiirellinen/ kiireetön kuljetus on mahdollinen valita, muttei koodia tarkemmin. vastaava laite jossa myös paikannus mahdollisuushttp://www.elektro-arola.fi/tuote.php?kategoria=tuotteet0&id=90 tuo skl-12.

Jaa tämä kirjoitus


Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Waltte   
Waltte

onko päivitykset ainoastaan matkalla, kohteessa, perillä, asemalla vai saako esim. makroina kuljetuskiireellisyys ja tehtäväkoodi, kuljetuskohde jne.

meillä iws antaa mahollisuuden valita kuljettaa A/B tai kuljettaa C/D . Tehtävä koodia ei sen tarkemmin saa mutta puhumallahan se ainakin meilläpäin on tapana ilmottaa samoin kun kuljetusosote!!!

Jaa tämä kirjoitus


Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Buddha   
Buddha

No, kun ohti tässä vuosien aikana tottua jo Helsingin häken Peto-verkon statuslaatikkoon, josta pystyi päivittämään häkelle oikeastaan kaiken oleellisen ilman radioliikennettä. Joten tää huutelu tuntuu vaan askeleelta taaksepäin..

Jaa tämä kirjoitus


Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Janne   
Janne

No, kun ohti tässä vuosien aikana tottua jo Helsingin häken Peto-verkon statuslaatikkoon, josta pystyi päivittämään häkelle oikeastaan kaiken oleellisen ilman radioliikennettä. Joten tää huutelu tuntuu vaan askeleelta taaksepäin..

Niin tuntuu, ja melkoisen pitkältä harppaukselta mainitsemaasi suuntaan. Eikö tämän pitänyt olla edistyksellistä teknologiaa? Tosin Kinnunen sanoi jo vuosia sitten, että tetra-verkon kanssa on kupattu niin pitkään, että kun se saadaan käyttöön, se on jo vanhan aikainen. Jos on kentällä ikävä aikaa, jolloin keikan pystyi ajamaan ilman puheyhteyttä häkeen, niin kyllä sitä varmasti ikävöidään myös häkessä.

Jaa tämä kirjoitus


Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Waltte   
Waltte

Joskos kellään karttunut lisää kokemuksia vajaassa vudessa..Erityisesti kiinnostaa kokemukset navigointi optiosta jos jollain käytössä? http://www.elektro-arola.fi/tuote_liitteet/SKL-paikannus.pdf   

Itsellä ei oo kokemusta navigoinnista mut kaveri sano et ei oikeen toimi, jos sama osote naapurikaupungissa niin pyrkii sinne... sitä en tiiä mistä tää johtuu onko vika häken päässä vai jossain muualla. Samoin reittivalinnat ei ole kuulemma ollut kauheen loogisia.

Jaa tämä kirjoitus


Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
dino   
dino

Joskos kellään karttunut lisää kokemuksia vajaassa vudessa..Erityisesti kiinnostaa kokemukset navigointi optiosta jos jollain käytössä? http://www.elektro-arola.fi/tuote_liitteet/SKL-paikannus.pdf 

Itsellä ei oo kokemusta navigoinnista mut kaveri sano et ei oikeen toimi, jos sama osote naapurikaupungissa niin pyrkii sinne... sitä en tiiä mistä tää johtuu onko vika häken päässä vai jossain muualla. Samoin reittivalinnat ei ole kuulemma ollut kauheen loogisia.

Epäloogisuus on aivan yleinen ongelma kaikissa navigaattoreissa. Mutta nehän ovatkin oikeastaan vain paperikartan apuvälineitä ja oikein käytettynä ihan kohtalaisia sellaisia.

Jaa tämä kirjoitus


Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Janne   
Janne

Joskos kellään karttunut lisää kokemuksia vajaassa vudessa..Erityisesti kiinnostaa kokemukset navigointi optiosta jos jollain käytössä? http://www.elektro-arola.fi/tuote_liitteet/SKL-paikannus.pdf   

Itsellä ei oo kokemusta navigoinnista mut kaveri sano et ei oikeen toimi, jos sama osote naapurikaupungissa niin pyrkii sinne... sitä en tiiä mistä tää johtuu onko vika häken päässä vai jossain muualla. Samoin reittivalinnat ei ole kuulemma ollut kauheen loogisia.

Epäloogisuus on aivan yleinen ongelma kaikissa navigaattoreissa. Mutta nehän ovatkin oikeastaan vain paperikartan apuvälineitä ja oikein käytettynä ihan kohtalaisia sellaisia.

Itse ihastuin Merlottiin, siinä kun on kunnon kartta tietokonenäytöllä, ohjelma näyttää oman- ja kohteensijainnin kartalla, sekä niin halutessasi ehdottaa reittiä. Tuon vekottimen jälkeen tomtom yms. tuntuu melko lelulta... Melko pelottavaa, että ensihoitoon saattaa tulla sukupolvi, jolla ei ole rutiinia paperikartan kanssa toimimiseen.

Jaa tämä kirjoitus


Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
dino   
dino

Itse ihastuin Merlottiin, siinä kun on kunnon kartta tietokonenäytöllä, ohjelma näyttää oman- ja kohteensijainnin kartalla, sekä niin halutessasi ehdottaa reittiä. Tuon vekottimen jälkeen tomtom yms. tuntuu melko lelulta...

Merlotin tyyppiset sovellukset ovat varmasti tulevaisuutta mutta tällä hetkellä ainakaan noita lisäominaisuuksia ei pysty periferiassa hyödyntämään. Ja tietysti hintakin tulee monessa yksikössä vastaan sillä onhan sillä eroa maksaako navigaattori satoja vai (kymmeniä??)tuhansia euroja.

Melko pelottavaa, että ensihoitoon saattaa tulla sukupolvi, jolla ei ole rutiinia paperikartan kanssa toimimiseen.

Jos tuollainen sukupolvi syntyy saa vanhemmat kollegat katsoa siinä vaiheessa peiliin..

Jaa tämä kirjoitus


Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
bifaasinen   
bifaasinen

Melko pelottavaa, että ensihoitoon saattaa tulla sukupolvi, jolla ei ole rutiinia paperikartan kanssa toimimiseen.

Pahaa pelkään, että on jo kovaa vauhtia tulossa. Nimim. kartta sulkeisia pitänyt.

Ei helvata jos auton öljynvaihdon ajaksi ei ole navigaattoria vara- autoon otettu niin sen päivänen poru ja meteli syntyy. kukaan ei viitsisi edes kohteen sijaintia paperikartalta varmistaa, jos sitä pyytää.

perustasolle pääsemiseksi täytyisi nykyään suorittaa paperikartan taittelu palikkatestinä 8)

Jaa tämä kirjoitus


Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
dino   
dino

Melko pelottavaa, että ensihoitoon saattaa tulla sukupolvi, jolla ei ole rutiinia paperikartan kanssa toimimiseen.

Pahaa pelkään, että on jo kovaa vauhtia tulossa. Nimim. kartta sulkeisia pitänyt.

Näitä otsikoita saadaan siis lukea tulevaisuudessa entistä enemmän; http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1249077

Jaa tämä kirjoitus


Suora linkki
Jaa toisille sivustoille

×