Jump to content
MAINOS

Olen vihainen palkkauksesta....


tipi80

Recommended Posts

ARGH...Narskuttelen hampaitani...Olen töissä keskussairaalassa, isohko kaupunki..No en ole vielä talossa kauan ollut, mutta sijaisten palkka (ihan syvältä ja kummat perusteet)..Sain viime viikolla sisäisessä postissa uuden työsopimuksen ja ajattelinpa olla vielä kirjoittamatta, ensi viikon alussa menen ylihoitajan juttusille, jos ei nosta palkkaa,niin voi voi...Mietin vaan, että onko mitään mahdollisuuksia,mutta kukaan ei pidä puolia jos ei itse..Hieman tieytty riskialtista,mutta aina voi neuvotella (kait ainakin pitäs voida?) eri juttu onko siitä mitään hyötyä...Minulla on työkokemusta jokunen muutama vuosi muualta..Alan vaihto siintä mielessä, aika VAHVASTI..Tuntuu, että pitäs tätä työtä tehdä pyhällä hengellä ja niska limassa saa painaa..Tiedän, että muillakin aloilla on kiire, mutta siellä on ehkä paremmin hoidettu henkilöstösysteemit ja työnkuva vastaa palkkaa angry.png..Vali vali, mutta olen aika kypsynyt.On tietysti hyviäkin puolia,mutta joku parikin isompaa epäkohtaa pistää kypsyttämään..Onko sijaisella mitään oikeuksia?Palkkaneuvotteluissa?Voiko syy heittää pellolle, jos menee asiasta puhumaan? jne....

"Pakko ei ole kuin kuolla"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Agitated

Onko sijaisella mitään oikeuksia?Palkkaneuvotteluissa?Voiko syy heittää pellolle, jos menee asiasta puhumaan? jne....

Ei ole mikään peruste potkuille. Tosin työnantaja voi valita työntekijänsä... Ota ihan ensiksi luottamusmieheltä selvää, mikä on talonne yleinen palkkataso. Sitt esimiehen juttusille ja kerrot kuinka ammattitaitoinen ja tärkeä työntekijä olet. Teillä sijaisillakin kannattaisi olla yhteinen rintama tossa palkkatasossa. Ikävä kyllä aina löytyy niitä jotka tekevät työtä pyhällähengellä ja ovat valmiita polkemaan etuuksiaan.

Ps. Jos alamme työntekijät olisivat töissä paperitehtaissa, niin palkkamme olisi luokkaa: pari wc-paperi säkkiä/kk. ;D

Onnea palkankorotukselle! :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...