Jump to content
MAINOS

Care Assistant


Vieras: shanna

Recommended Posts

Onko kukaan lähdössä lähihoitajana Englantiin töihin? Mä olen hakenut Medirekin kautta Barchester HealthCarelle töihin care assistant nimikkeellä... Aika mukavasti tuntuvat ainaki järjestävän asiat.. lento, asuminen, muut edut..  Mukava ois vaihtaa ajatuksia muiden lähäreiden kanssa. Minun hakeminen on vähän vaiheessa vielä mutta lupaavalta näyttää. Rekryfirma ainaki lupaili jo että kyllä pitäis työllistyä mun hakemuksilla ja papereilla! Jänskää :-X

P.S Oli muuten aika järkytys kuinka paljon todistusten kääntäminen maksaa virallisilla kääntäjillä ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Itse olen lähdössä lontooseen heti joulun jälkeen. Onkos sulla joku alan koulutus??

Meinaan että jos olet lähihoitaja niin suosittelen kyllä rekisteröitymään englannissa NMC (nursing and midwife council) jolloin saat tutkintoa vastaavan nimikkeen ja saat muutaki töitä ku care assistantin..Monikaan lähäri ei kuulemma tätä tiedä lähtiessään englantiin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Terve.

Teen töitä lääkintävahtimestarina ja haluaisin töihin UK tai Irlanti ym. Mikä mahtaa olla nimike Lääkintävaksille tai lähihoitajalle Englannissa.

LVM on ainakin USA:ssa Cast Technician. Onko Lähihoitaja Enrolled nurse, kun teillä oli keskustelua siitä NMC:n rekisteröitymisestä?

Onnistuiko rekisteröityminen? Minkalaista siellä on olla duunis ja onko hajuu kuka Esim. Englannissa tekee klinikoilla/sairaaloissa kipsit?

kiitos ja jatkoja...  :(

It's not enough that we do our best; sometimes we have to do what's required...

Sir Winston Churchill

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...