Jump to content
MAINOS

Töitä Tampereelta?


sussutes

Recommended Posts

Olen muuttamassa Tampereelle ja olis kiva tietää että onko sielä joitain tiettyjä paikkoja missä on työvoimapula?

Lähinnä Päivystyspoli kiinnostaa, kokemusta Vastaanotto/ensiaputyöstä 3½ vuotta.

Jos satutte tietämään TaYSin tai Hatanpään päivystyspolin osastonhoitajan yhteystiedot niin ois kiva jos kertoisitte minullekin  :)

Kiitoksia vaan etukäteen!

"Älä unelmoi elämääsi vaan elä unelmaasi"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

oon työharjottelus parhaillaan TAYS:n ensiavussa ja oon ainakin käsittänyt, että sairaanhoitajille siellä riittäs töitä jatkossa hyvinkin...vakipaikka onkin sitten aivan toinen asia  :-

Miksi tehon potilailla on rannekkeet kädessään? -Niillä on pääsy kaikkiin laitteisiin;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tampere houkuttais ainakin itteä sen takia että siellä on Särkänniemi. Muistakaahan se vaakakupissanne!

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tampere houkuttais ainakin itteä sen takia että siellä on Särkänniemi. Muistakaahan se vaakakupissanne!

Onhan helsingissäkin linnanmäki. Kai se on pääasia että et sinne jyväskylään jää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tampere houkuttais ainakin itteä sen takia että siellä on Särkänniemi. Muistakaahan se vaakakupissanne!

Onhan helsingissäkin linnanmäki. Kai se on pääasia että et sinne jyväskylään jää.

Mut Lintsil ei oo Tornaadoo...

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja kyllä se lintsin vanha vuoristorata vie kaikista voiton. Siinä vasta on sitä jotain!  ;D

Oliskohan muuten TAYS:in päivystyksessä käyttöö lähihoitajille... Itse kun tekisin kovin mielelläni sijaisuuksia aina oman työni ohella jossain päivystyksessä / lanssissa tässä Tampereen lähistöllä  :happy:.

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...