Jump to content
MAINOS

Välivuosi???


Vieras: Tipi

Recommended Posts

Aion hakea amk, kätilön opintoihin  (olen nyt lähihoitjaopiskelija...). Haen syksyllä alkavaan koulutukseen. Tahtoisin tietää että jos pääsen sisään, mutta tahtoisinkin pitää välivuoden, niin onnistuuko se? En ole vielä aivan varma tahtoisinko pitää välivuoden ja tehdä töitä, vai jatkanko heti opiskelemaan...Joten haluaisin ainakin yrittää varmistaa itselleni opiskelupaikan, vaikken sinne heti lähtisikään... Eli voiko välivuoden pitää heti opiskeluiden alussa ja tarvitseeko siihen jonkin todella pätevän syyn..? Ja muutenkin voisi valaista minua tästä välivuodenpitokäytännöstä amk:ssa...=)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

amk:ssa saa pitää yhden välivuoden eli ilmottautuu poissaolevaksi tai jotain vastaavaa. eli heti ei tarvitse mennä kouluuun. kysy amk:stasi lisää tietoa, varmasti he neuvovat sinua.. 8)

Jos on onneton, on ainakin toivoa paremmasta

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voit pitää yhden välivuoden helposti ja toiseen joutuu selittelemään esim. "olen synnyttämässä...."

AMK opiskelijalla on oikeus pitää 4lukukautta taukoa, mutta kyllä voit tehdä duunia opiskelun ohella jos vain pidät 505 erkkiä per KK mielessä sen yli EI saa mennä!

Jos mahdollista(ei ehkä kätilöille?) hae aikuiskoulutukseen jos teet töitä ennen kouluun pyrkimistä, siellä otetaan pohjakoulutuksesi huomioon!

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...