Jump to content
MAINOS

risoo...


Vieras: karoliina

Recommended Posts

Vieras: karoliina

ei hemmetti, et ottaa päähän...

opiskelen tampereen sos. ja terv. alan opistossa lähäriksi, lukionkin kävin samalla. niin, siis lukion jo kävin, ammattikoulutus venyy ja venyy..

päättötyö on jo tehty, mutta suorituksista puuttuu vielä liuta kaikenlaisia lasimaalaustöitä, ruoanlaittoa ym. tosi tympivää. joten ei tule tokaria, ennen kuin nämä perkeleet on tehty pois alta.

alkaa vaan motivaatio olemaan niin down, että tuntuu, etten jaksa enää yhtään.

mulla on elämäntilanne ollu aika raskas koko opiskelun ajan (4vee lapsen yh, eikä sukulaisia paikkakunnalla). opikelen nuorisoasteen puolella, joten olen ainoa perheellinen luokallani. eihän nämä opettajat ymmärrä elämäntilannettani, vaan naputtavat joka asiasta (jos olen lapsen tai oman sairauden takia pois, tai on jotain muuta asioiden hoitoa, esim. neuvolaa, virastoissa juoksemista tms.).

eräs opettaja varsinkin on ollut tosi ilkeä ja vittumainen. oon muutaman kerran lähtenyt koulusta itkien.

toi opettajien asenne mua kohtaan on alkanut painamaan niin paljon, että tuntuu, etten jaksaisi edes tätä loppurutistusta enää. mua pelottaa mennä kouluun, voitteko kuvitella AIKUISTA ihmistä!!

tuntuu, että oon ihan yksin ja suojaton. tukea/kanustusta ei heru maikoilta ollenkaan. luovutanko suosiolla? sitä se eräs veemäinen opettajakin jatkuvasti ehdottaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Papereiden saantiin tuskin on mitään oikotietä ilman että suorittaa nuo turhanpäiväiseltä tuntuvat kurssit pois. Opettajille niillä on suurempikin merkitys.

Enemmän kirjoituksestasi huokuu läpi väsymys (ja turhautuminen).  Toivon mukaan saat levättyä ja nollattua tilannetta.

Myös ongelmista opetajan/opettajien kanssa koulussa kannattaa puhua paikan päällä vaikka jonkun "hyvän" opettajan kanssa.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

jos lopputyökin on tehty, niin nyt tsemppiä vaan loppurutistukseen =)!! luokallani on ollut myös yh-äiti ja ilmeisesti tosi ymmärtäväisiä opettajia, kun sairaskin lapsi oli tervetullut kouluun esim tentin ajaksi...eikä voi sanoa että  ainuttakaan luokassa olijaa se olisi haitannut millään tavalla.

koita nyt vaan jaksaa, kesken ei kannata enään tossa vaiheessa jättää  8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...