Jump to content
MAINOS

Lahteen, Mistä töitä??


Vieras: peikkotyttö

Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 68
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Älä hyvä ihminen mene siihen uppoavaan laivaan!

Yhtymä on sekaisin ja kuilun partaalla ellei jo kuoleman laaksossa.

Kysy mieluummin töitä Hämeenlinnasta tai Tampereelta, jos sinulla on yhtään itsesuojeluvaistoa. Tampereenkin palkat voivat olla yli 2000 euroa.

MedOnekin on ihan hyvä ratakaisu ja maksaa mukavasti.

PHKS:n sijaisillla on uhka joutua työttömiksi sopeuttamistoimenpiteiden takia. Miljoonia on säästettävä ja silloin sijaisilta lähtee työpaikat.

Sen verran olen kuulut PHSOTEYn asioista, että jättäisinpä välin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Älä hyvä ihminen mene siihen uppoavaan laivaan!

Kysy mieluummin töitä Hämeenlinnasta tai Tampereelta, jos sinulla on yhtään itsesuojeluvaistoa. Tampereenkin palkat voivat olla yli 2000 euroa.

Heh, enhän mä nyt ole ihan sokeana vaihtamassa lafkaa, mutta ylityöt omalla työpaikalla ilman ylityökorvausta on nyt loppu (=en suostu enää yhteenkään ylityötuntiin HUSsissa).

Eli ihan ensin keikalle sinne menen ja katselen rauhassa, miltä systeemi näyttää. Päivän ja kaksi silloin tällöin voin tehdä vaikka uppoavassa laivassa. Ja HUSsikin on ihan yhtä uppoava laiva kuin mikä tahansa muu  *pyhimys*

Kanta-hämeen keskussairaala on tuttu paikka ja sinne en edes pieraise enää. Ja kun lähtee keikalle, niin ei ole järkeä lähteä ns. merta edemmäs kalaan, koska A) matka-aika on rajallinen ja cool.png keikasta ei ole mitään hyötyä jos kaikki tulot menevät bensoihin.

Joten tuo lahti on ainoa järkevä vaihtoehto suhteessa palkkaan, matkaan kuluvaan aikaan ja kustannuksiin.

Työhaastattelu meni hyvin, ja tulevan vkl:n olenkin sitten tuolla 41-42 :lla töissä. Katsellaan miltä se näyttää  ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Jos saa vakipaikan niin ensi vuoden puolella on ehkä mahdollisuus päästä muuntokoulutukseen lähäristä sairaanhoitajaksi. Tämä kuitenkin riippuu siitä saadaanko tähän määrärahoja. Tulevaisuudessa kuitenkin hoitotason yksiköihin vaaditaan sh/eh tutkinto plus hoitotason testausten suoritus hyväksytysti, molemmilta sairaankuljettajilta. 

Nostetaanpa topiccia taas. Onko kellään tietoa miten tämä koulutusprojekti edistyy? Kannattaako jäädä odottelemaan vai pitäisikö hakea suoraan kouluun..?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei kannata odotella. Viimeisimmässä hoivatason koulutuksessa ei ollut mitään tietoa koska se alkaisi. Nyt vielä kun Lahti ja Heinola meinaa jäädä ulkopuolelle eh-yhteistoiminnasta niin kaatunee koko systeemi kohta omaan mahdottomuutensa. Ja onhan siinä se et jos pääset kouluun ja sitten se alkaisikin ni aina voi anoa siirtoa.

lihasmuisti on paras muisti

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Näin vähän ajattelinkin, pitänee siis laittaa hakuja päälle. Mikähän siinä muuten on että Lahti ja Heinola ei pysty samaan veneeseen? Romuttuu mitä mainioin systeemi.

OT: Von Hoitsulanderi, Onnea synttäreiden johdosta!  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos onnitteluista.

Lahti ja Heinola ei halua maksaa päällekkäisyyksistä ja epämääräisistä lupauksista. Yrittävät kuulemma uusinta yhteispäivystysprojektiakin ampua alas vielä. Saapas näkee mitä kenkä tekee. Allekirjoittanut vaihtoi vaihteeksi sairaanhoitopiiriä eli jatkossa ei edes kosketa minua.

lihasmuisti on paras muisti

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Olisikos jollakulla antaa vinkkiä mistä ensimmäisen vuoden sh-opiskelija voisi Lahdessa kysellä kesätöitä? Ympäristökunnatkaan ei ole ihan poissuljettuja vaihtoehtoja. Kesällä olisi vasta kaksi harjoittelua takana, joten vanhusten puoli taitaisi tuntua vielä turvallisimmalta.

Ja jos kaupungille halajaisi töihin, niin onko Lahdella mitään keskitettyä työhönottoa? En ainakaan netistä surffailemalla löytänyt mitään. Soitellaanko silloin jokaiselle osastolle oh:lle erikseen vai mitenkä?  huh.gif

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

jeps, samasta ajattelin kysellä kuin piips.

toisen vuoden sh-opiskelija olen, ja töitä kesäksi pitäisi saada. harjoittelupaikat ovat tähän mennessä olleet lahden seudulla, mutta mikään niistä ei oikein innostaisi (ja se ainut joka kiinnostaisi on matkan takana, eikä huvittaisi kulkea). nyt keväällä (maaliskuun puolessa välissä) lähdössä kirran osastoharjoitteluun phks:n 61:lle.

jostain pitäisi kesätöitä hankkia, mutta ei ajatus kulje, eikä jotenkaan jaksaisi edes miettiä..

niin ja tuosta osastosta 61 kiinnostaisi kuulla mitä ihmiset ovat mieltä. >:D

"Mietin miksi aina täytyy kouluun ennättää,

enää tuskin koskaan ehdin leijaa lennättää.

No kenties ahkeruus palkitaan?"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

niin ja tuosta osastosta 61 kiinnostaisi kuulla mitä ihmiset ovat mieltä. :)

Oon tehnyt ko. osastolle 2 keikkaa ja ikinä en mene enää uudestaan. Noiden kahden keikan jälkeen peruin loput keikkani ko. osastolle. Ja ilmoitin myös rekryyn, ettei sinne tarvii mua kysellä. Henkilökuntaa ei kiinnostanut opastaa, kun paikat tuntemattomat ja systeemi täysin vieras. Ihmettelivät vain, että mikset ole tehnyt sitä taikka tätä. Ja mun luonteella annoin palaa takaisin samalla mitalla  :D Olivat hiukan hiljaista naista  :D

Mukavimmat osastot on olleet 41-42 ja 43-44 joista molemmista oon tykännyt ja menen uudelleenkin kun kutsu käy.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

minua ne on olleet ottamassa PHKSn osastoille töihin vaikka olen vasta toisen vuoden lähihoitajaopiskelija.  olen ollut kaupunginsairaalassa sijaisuuksia tekemässä sekä Medivirellä, keskussairaalaan en mene osastoille mutta muuten kyllä töihin.  tiedän itse ettei mun tietämys riitä sinne mitenkään; potilaskuljetuksia tehdessäni pitää usein pyytää vakihenkilökuntaa paikalle kun ei ole itsellä ymmärrystä siitä mitä on ne asiat potilaassa kiinni ja miten niiden kanssa pitää toimia..huij.  olisi ollut ahdistavia ja potilasturvallisuutta vaarantavia päiviä jos olisin suoraan marssinut osastoille.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
  • 4 kuukautta myöhemmin...

Nostetaan taas vanha ketju pöydälle, siis niin mistäköhän alan etsiä keikkaa/sijaisuutta Lahden suedulla. Olen sairaanhoitaja työkokemusta psykalta ja vanhuksilta. Minkäläiset on keikka mahdollisuukset ja mitä rekrytointi kanavaa kannattaa käyttää. Mitäköhän paikkoja kannattaisia välttää, vieläkö nuo aikasemmat kirjoitetut osastot ovat huonossa maineessa sijaisten suhteen?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Ota yhteyttä Phks:n ( Päijät-Hämeen keskussairaala) rekrytointiin, sieltä tulee haastattelussa käytyäsi monta viestiä päivässä  ja paljon keikkaa eri osastoille. Kaupungin sairaalan rekry toimii samoin. Käy muutaman päivän keikoilla eri osastoilla ni sillähän ne mukavimmat selviää. Tervetuloa Lahteen!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Hei

Olisin kysellyt mistä lahdesta mielenterveys työpaikkoja tai n. 30km säteellä lahdesta ? osaako kukaan suositella mistä kannattaa kysyä ?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Keskussairaalassa on useampi psykiatrinen osasto, jossa on ainakin keikkaa tarjolla. Sairaanhoitajille on ollut viime aikoina myös vakituisiakin paikkoja auki. Soita rekrytointiin ja kysy lisää.

Työkkärin sivuilla näytti olevan ilmoitus pienryhmäkodin työpaikasta Asikkalassa. Sinne on Lahdesta n. 25 km.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Tietääkö joku millaista on lähihoitajan työ PHKS lastenosastoilla? Varmaan sitä lapsen perushoitoa.. On pyydetty keikalle muutaman kerran, nyt mietin miten siellä pärjää kun kokemusta lähinnä vanhustenhoidosta. Kovasti kyllä kiinnostaa ja varmaan menenkin kokeilemaan. Eivätköhän kokeneemmat neuvo.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 kuukautta myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...