Jump to content
MAINOS

no sillee tehyn ay-johtajan palkka


Esa

Recommended Posts

Että pisti vihaksi kun luin hesaria siellä mainittiin että meidän silkkihuivi kerhon johtajan Laitinen-pesola jaanan palkka nousi tänä vuona toiseksi eniten ay johtajista peräti yli neljännekset.

Pistää vihaksi kun ajattelee miten tuo huivikerho tyri viime vuoden palkkaneuvottelussa.

Menikö omaan palkkapussiin.

HS 04.11.03 s: B6

 

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Älä muuta viserrä, pitäis vissiin olla tulospalkkaus tuolla ammattijärjestömme tantalla, mitä enemmän rivihoitaja saa palkkaa, sitä enemmän palkkaa myös ay-jyrälle. Toisaalta pakkohan rouvan palkan on olla yli 90000 euroa vuodessa, jokaiseen Tehy-lehteen ja kissanristiäisiin kun täytyy saada uusi puku ja marja kurki - huivi...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Laitinen-Pesola:"Olet valinnut arvokkaan ammatin".

- Jaanan palkka(+25pros) on sellainen millaiseksi tehyn jäsenet sen haluavat.

Jokainen tehyläinen (125000)  lahjoittaa huivirahastoon  n.0,73 euroa/vuosi.

"Tehy ei ole vain jossain kaukana,Helsingin toimistossa tai puheenjohtajan SALKUSSA".

-Kyllä salkun pitää olla sellainen että sen kanssa kehtaa Ison Pahan Kuntatyönantaja Ekurin(+2pros)  kanssa neuvotella.

Järjestötyö kautta oppii valvomaan omia etujaan...

Minä liitosta eronneena soisin Jaanalle vieläkin kovemman rahallisen korotuksen ja työsuhdeasunnon meilahden sairaalan huoltotunnelista

-josta ei palkan takia kannattais kiivetä hissillä duuniin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikäs sen kuukausipalkka on?

93551erkkiä viime vuonna!

Vaikka kuinka olen TEHYn jäsen, niin toissa päivänä rupes VITUTTAA(olen pahoillani Osku!) ja huolella!

Nyt viimeistään rupesin miettimään mitä ko. henkilö on tehnyt sairaanhoitajien ynnä muiden tehyläisten hoitajien palkan tai työolojen parantamiseen! Ei juuri mitään, on kyllä käyty puhumassa "paremman palkan aika ja paikka", mutta mitään ei näkynyt!

Koska tätäkin palstaa luetaan siellä "liittotalossa", niin onko jollakin "munaa" kirjoitaa vastinetta tai joku mun ammatios.152:sta valmiina sanomaan jotain fiksua asiasta?

T:Teemu L ammattiosasto 152

ps.potkikaa vaikka pois, mutta vitutusta se ei vähennä= edelleen huono palkkainen hoitajan tekele.

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

heh, mulla oli sama fiilis sen viime talven jupakan jälkeen. Tämä asia ei ainakaan lähennä minua k.o liittoa kohden 8) Katsotaan sitä takaisin liittymistä sitten kun siellä on munaa (kirjaimellisesti) vastata kentän pyyntöihin. Viime talvenahan ei tehty niin kuin kenttä halusi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

tolla rahalla sais jo miehen rakennus,paperi tai akt-liitosta.

ao 130 teatterimatkalaiset ja muuta pullan syöjät sais kanssa kommentoida.vaikka en ole yhtään varma että ne osaa nettiä käyttää.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Muistaa pitää, että Laitinen- Pesola oli itse hallituksen puheenjohtajana ehdottamassa, ettei naurettavaa tupo-ratkaisua pidä hyväksyä. Siinä mielen Laitinen-Pesola oli asialla ja hoitajien puolella.

Ne hiirulaiset eli valtuutetut sitten nöyristeli loput ja tulos on mikä on.

Annetaan Laitinen-Pesolan pitää euronsa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Muistaa pitää, että Laitinen- Pesola oli itse hallituksen puheenjohtajana ehdottamassa, ettei naurettavaa tupo-ratkaisua pidä hyväksyä. Siinä mielen Laitinen-Pesola oli asialla ja hoitajien puolella.

Jep, siinä mielessä hoitajien puolella, mutta HÄN on kumminkin TEHY:n keulakuva eli siitä ihmisestä TEHY tunnetaan!

Se on tosi asia, että valtuusto ryssi sen päätöksen!

Ainut mielenkiinto olisi jos sinne valtuustoon pääsisi "vähän hämmentämään" 8)

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

joo,kyllä minäkin olen sitä mieltä että asioita on muutettava sisältäpäin,muillehan asia ei tavallaan kuulu.

eipä toi superin palomäkikään saa mitään aikaan,vaikka mies onkin ja seinäjokilaanen ja joskus ollut ambulanssissa duunissa.tarviik ay pomon ollakaan samanalantyöläinen?

palomäen kunniaksi sanottakoon,kun kerran laitoin sille sähköpostia niin äijä soitti seuraavana päivänä ja kysyi mielipidettäni tarkemmin,vaikken liiton jäsen ollutkaan.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

joo,kyllä minäkin olen sitä mieltä että asioita on muutettava sisältäpäin,muillehan asia ei tavallaan kuulu.

Ei kuulu ei, mutta rehellisellä tominnalla ja tehtyjen virheiden tunnustamisella Tehy voisi saada muuttovirran kääntymään takaisin päin.

palomäen kunniaksi sanottakoon,kun kerran laitoin sille sähköpostia niin äijä soitti seuraavana päivänä ja kysyi mielipidettäni tarkemmin,vaikken liiton jäsen ollutkaan.

Ja vastaavasti Tehystä ei vastattu kertaakaan sähköpostikyselyihini liittoon kuuluessani.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

tosta tulikin mieleeni että superilaiset on ollut hiljaa,liekö täällä muita kuin tehyläisiä ja vapaamatkustajia?kotarit kanssa ,herätys!

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

tosta tulikin mieleeni että superilaiset on ollut hiljaa,liekö täällä muita kuin tehyläisiä ja vapaamatkustajia?kotarit kanssa ,herätys!

Vai vapaamatkustajia. Tyhjän saa pyytämättäkin ja ilmaiseksi....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

pitäs olla raksaliiton meininki,takahikiällä terkkarissa ongelmia>>>>>>> liitto sulkis hussin.

ja liittoon kuulumattomat putoais tellingiltä8)

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minusta osoittaa ihailtavaa selkärankaisuutta ja ASENNETTA nostaa palkkaansa reippaasti kun on ollut ensiksi johdattamassa liittonsa pelle-malliseen ale-palkka-ratkaisuun.  Maailma tarvitsee esikuvia! En epäilisi hetkeäkään ettenkö itsekkin sortuisi moiseen oman edun tavoitteluun vastaavassa toimessa korvauksena kentän aiheuttamasta kivusta, särystä ja närästyksestä!

Hyvä Jaana! Selkärankaisin teko koko kaudellasi!

(aaltoliikkeitä!)

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: hoitopoika

Tosi joustava tuo Jaanan selkäranka. Olisikohan huivikauppiaat menneet Jaanan puolesta lakkoon, jos ei Jaana olisi saanut pienen pientä korotusta ?   Näköjään karavaani kulkee edelleen...ja koirat... sanoisinko kusee kintuille

[move]P.S Matkalipun kyl mää oon maksanut, mut mihin mä sen laitoin, ootas vähän.. ainiin se jäi?[/move]

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

tosta tulikin mieleeni että superilaiset on ollut hiljaa,liekö täällä muita kuin tehyläisiä ja vapaamatkustajia?kotarit kanssa ,herätys!

No onhan täällä Superilaisiakin... 8) Musta vaan tuntuu että Super ei ole niin pahasti tyrinyt asioita juin Tehy. Eihän ne tosin oo saaneet myöskään juuri mitään aikaan, mutta eipä puheetkaan oo ollu niin mahtipontisia kuin Tehyllä. Musta tuntuu, että Super on enemmän keskittynyt siihen että perus- ja lähihoitajien työmahdollisuudet myös erikoissairaanhoidossa säilyisivät, eikä kaikkia virkoja muutettaisi sh-viroiksi (erikoissairaanhoidossa työskentelevänä oon Superin kannalla).

Sh-opiskelijana mietityttää tuo liittoasia, periaatteessa oon vahvasti sitä mieltä että liitton kannattaisi kuulua, mutta ei tuo Tehy kyllä kauheeesti kiinnosta. Tietääkö muuten kukaan, voiko Sairaanhoitajaliittoon liittyä ilman että liittyy Tehyn jäseneksi?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tietääkö muuten kukaan, voiko Sairaanhoitajaliittoon liittyä ilman että liittyy Tehyn jäseneksi?

Jatketaan samalla linjalla.Mitä sairaanhoitajaliitto tarjoaa?Köyhän lehden,jossa ei ole mitään muuta kuin tyhjänpäivästä paatosta ja niitä huivimainoksia...

On nähty ja koettu.En suosittele.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tietääkö muuten kukaan, voiko Sairaanhoitajaliittoon liittyä ilman että liittyy Tehyn jäseneksi?

Jatketaan samalla linjalla.Mitä sairaanhoitajaliitto tarjoaa?Köyhän lehden,jossa ei ole mitään muuta kuin tyhjänpäivästä paatosta ja niitä huivimainoksia...

On nähty ja koettu.En suosittele.

sama kuin lukis valittuja paloja,hehe

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...