Jump to content
MAINOS

pakko avautua!!


huomen

Recommended Posts

kyllä ottaa pääähän ja suorastaan vituttaa! on yhtä helvettiä olla töissä kun ei tuu toimeen työparin kanssa yhtään! työpari huomauttelee, käskyttää asioita jotka vois ihan hyvin ite hoitaa! se on paha mennä sijaisena vakkarille purnaamaan että tee ite jotain äläkä juoksuta minuu! stana!! syyttää sotkuista mitä nää dementikkovanhukset ite tekee kämpässään, ei voi olla ihminen niin idari että luulee tosissaan että hoitaja huvikseen sotkee jonkun asuntoa..huh huh.

Onneks ei tarvi mennä sinne hullujen huoneelle taas ihan hetkeen töihin!! Hajotkoon sinne vaan ite!

kylläpä helpotti.

onko kellään muulla vastaavia kokemuksia  :)

Jos on onneton, on ainakin toivoa paremmasta

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: kyllästynyt

Kyllä on kokemusta. Siksi en enään palaa sairaanhoitajan töihin. Olen saanut aivan tarpeekseni

ilkeistä työkavereista. Sijaisena et voi todellakaan puolustautua, saat olla aivan oikea sylkykuppi

mielialahäiriöistä kärsiville vakituisille työntekijöille, ei titenkään kaikki sellaisia ole. Mutta..mutta.. Kehoitan sinua sanomaan

kuitenkin suorat sanat, asiallisesti jne. Minä rupesin lopuksi tekemään niin ja sen vuoksi ei työt

loppuneet, itse lopetin kun en enään jaksanut sitä rumbaa. Olisipas kiva käydä tekemässä joitakin vuoroja,

mutta tiedän, että ensimmäinen "rutkuttaja" saisi minut lähtemään heti, vaikka kesken työvuoron.

Älä anna polkea itsesäsi, kukaan muu ei sinua puolusta ellet itse!MUISTA!! angry.pngangry.pngangel.png

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: zippadippaduidaa

kyllä ottaa pääähän ja suorastaan vi***taa! on yhtä helvettiä olla töissä kun ei tuu toimeen työparin kanssa yhtään! työpari huomauttelee, käskyttää asioita jotka vois ihan hyvin ite hoitaa! se on paha mennä sijaisena vakkarille purnaamaan että tee ite jotain äläkä juoksuta minuu! stana!! syyttää sotkuista mitä nää dementikkovanhukset ite tekee kämpässään, ei voi olla ihminen niin idari että luulee tosissaan että hoitaja huvikseen sotkee jonkun asuntoa..huh huh.

Onneks ei tarvi mennä sinne hullujen huoneelle taas ihan hetkeen töihin!! Hajotkoon sinne vaan ite!

kylläpä helpotti.

onko kellään muulla vastaavia kokemuksia  :o

Tollastahan se on hoitoalalla aina ollu. Ainaski niin kaua kun mää oon alalla eri paikoissa seikkaillu. Ei kannata välittää. Asennetta se kasvattaa. Ja onhan se hyvä et saa kirjottaa. Paisto hyvin läpi **tutus.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...