huomen Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 kyllä ottaa pääähän ja suorastaan vituttaa! on yhtä helvettiä olla töissä kun ei tuu toimeen työparin kanssa yhtään! työpari huomauttelee, käskyttää asioita jotka vois ihan hyvin ite hoitaa! se on paha mennä sijaisena vakkarille purnaamaan että tee ite jotain äläkä juoksuta minuu! stana!! syyttää sotkuista mitä nää dementikkovanhukset ite tekee kämpässään, ei voi olla ihminen niin idari että luulee tosissaan että hoitaja huvikseen sotkee jonkun asuntoa..huh huh. Onneks ei tarvi mennä sinne hullujen huoneelle taas ihan hetkeen töihin!! Hajotkoon sinne vaan ite! kylläpä helpotti. onko kellään muulla vastaavia kokemuksia :) Jos on onneton, on ainakin toivoa paremmasta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kyllästynyt Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Kyllä on kokemusta. Siksi en enään palaa sairaanhoitajan töihin. Olen saanut aivan tarpeekseni ilkeistä työkavereista. Sijaisena et voi todellakaan puolustautua, saat olla aivan oikea sylkykuppi mielialahäiriöistä kärsiville vakituisille työntekijöille, ei titenkään kaikki sellaisia ole. Mutta..mutta.. Kehoitan sinua sanomaan kuitenkin suorat sanat, asiallisesti jne. Minä rupesin lopuksi tekemään niin ja sen vuoksi ei työt loppuneet, itse lopetin kun en enään jaksanut sitä rumbaa. Olisipas kiva käydä tekemässä joitakin vuoroja, mutta tiedän, että ensimmäinen "rutkuttaja" saisi minut lähtemään heti, vaikka kesken työvuoron. Älä anna polkea itsesäsi, kukaan muu ei sinua puolusta ellet itse!MUISTA!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tikru Posted April 11, 2005 Share Posted April 11, 2005 Siis hä, eikö tämä ollut alue joka näkyy vain jäsenille..?? Minä synnyin tällaiseksi, mikä on sinun puolustuksesi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldOne Posted April 11, 2005 Share Posted April 11, 2005 Kyllästynyt on entinen jäsen. Hän halusi poistaa jäsenyytensä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tikru Posted April 11, 2005 Share Posted April 11, 2005 No mahto sitten olla tosi kyllästynyt :o Minä synnyin tällaiseksi, mikä on sinun puolustuksesi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zippadippaduidaa Posted April 11, 2005 Share Posted April 11, 2005 kyllä ottaa pääähän ja suorastaan vi***taa! on yhtä helvettiä olla töissä kun ei tuu toimeen työparin kanssa yhtään! työpari huomauttelee, käskyttää asioita jotka vois ihan hyvin ite hoitaa! se on paha mennä sijaisena vakkarille purnaamaan että tee ite jotain äläkä juoksuta minuu! stana!! syyttää sotkuista mitä nää dementikkovanhukset ite tekee kämpässään, ei voi olla ihminen niin idari että luulee tosissaan että hoitaja huvikseen sotkee jonkun asuntoa..huh huh. Onneks ei tarvi mennä sinne hullujen huoneelle taas ihan hetkeen töihin!! Hajotkoon sinne vaan ite! kylläpä helpotti. onko kellään muulla vastaavia kokemuksia :o Tollastahan se on hoitoalalla aina ollu. Ainaski niin kaua kun mää oon alalla eri paikoissa seikkaillu. Ei kannata välittää. Asennetta se kasvattaa. Ja onhan se hyvä et saa kirjottaa. Paisto hyvin läpi **tutus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.