Guest Mimmu66 Posted September 13, 2018 Posted September 13, 2018 Olen ansiosidonnaisella (tosin aloitan ensviikolla vakityön).teen keikkafirman kautta keikkaa ja saan soviteltua päivärahaa.Toi touhu on aikkamoista-päivärahoja joutuu odottelemaan koska palkkanauhoja joutuu odottelemaan jne.Nyt kävi sellainen moka, että jostain syystä 2 pv työt, jotka ilmoitin jo tehneeni (siis liittoon ilmoitin) eivät jpstain syystä ol.eet kirjautuneet ja en saanut niistä palkkaa.Nyt sitten täytyy selvitellä sitä koska muuten en saa päivärahaa. Onko tosiaan niin,etyä liitto ei voi joustaa asiassa ja maksaa päivärahan vaikka mulla ei noista kahdesta päibästä todistusta, jos maksan mahd liikaa maksetun myönemmin takaisin?
Julma Posted September 14, 2018 Posted September 14, 2018 Kyllä mä luulisin, että ensisijaisesti työnantaja hoitaa palkkarästit, eikä ole syytä sekoittaa kassaa siihen. Jos on kovin iso organisaatio niin huonolla tuurilla eivät välttämättä taivu siihen, että maksavat ennen seuraavaa palkanmaksupäivää.. Soita palkanlaskentaan ja kysy sieltä niin viisastut enemmän. Halvat vitamiinit iHerbistä - Klikkaamalla tästä vielä 10 dollaria alennusta ensitilaajalle!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.