Jump to content
MAINOS

Keikkatyö hoitoalalla


Vieras: Keikkaa pukkaa

Recommended Posts

Vieras: Keikkaa pukkaa

Olen muutaman vuoden ajan pohdiskellut,että millaista olisi tehdä jonkun aikaa pelkästään keikkatöitä. Nykyisessä (eikä edellisessäkään) työpaikassa ei ole mahdollisuutta tehdä lyhyempää työviikkoa ja esim. 4 päiväinen työviikko houkuttaisi tai vastaavasti tehdä pidempiä työputkia ja pitää enempi vapaita kerralla. Myös ajatus siitä, että voisin itse valita milloin tehdä töitä ja milloin olla vapaalla/lomalla houkuttaa.

Nyt haluaisinkin tietää, että millaisia kokemuksia, hyviä tai huonoja, teillä muilla on keikkatyöstä hoitoalalla? Keikkailetko omasta halustasi muuten vain vai opiskeluiden tai lapsien takia? Onko töitä riittänyt hyvin ja koetko keikkailun stressaavana vai ennemminkin vapautta tuovana verraten kokoaikatyöhön?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joskus tein muutaman kuukauden kun ei ollut mitään pidempää pätkää tarjolla. Silloin kävi niin, että tienasin ihan hyvin ja olisi ollut vaikka joka päivä töitä. Melkein olinkin sitten joka päivä töissä, kun jotenkin ajatteli että mitä jos ensi viikolla ei olekaan yhtään vuoroa missään. 

Itse kyllä arvostan sitä, että on listat tehty valmiiksi ja tiedän ennalta koska olen töissä. Rauhoittaa mieltä sekin, kun tietää, että saa joka kuukausi sen saman summan tilille.

Protip: etsi työ missä saa tehdä pitkää päivää. Esim. kolmessa päivässä viikko täyteen niin yli puolet elämästä on vapaapäiviä ja siihen vielä lomat päälle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...