Jump to content
MAINOS

Miten toimia?


FoxMjolnir

Recommended Posts

Olen juuri aloittanut kesätyön vanhustenhoidossa ja olen miettinyt, että miten minun tulisi suhtautua siihen, että osa hoitajista on todella epäasiallisia ja kyttäävät toisten tekemisiä ja harrastavat sitten selän takana naureskelua ja haukkumista. Omalla kohdallani en voi olla varma tekevätkö niin mutta monen muun kyllä, joten oletan etten ole poikkeus. Osa taas on ihan päin naamaa ammattitaidon epäilyä vain koska olen opiskelija. Olen koittanut sanoa osalle näistä henkilöistä mutta mitä tehdä jos sanominen ei auta?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ite lähtisin pois ja toisin esille syyt miksi näin tein. Kyllä opiskelijalle kesällä töitä riittää muuallakin jossa häntä arvostetaan kollegana.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: eijaksaenää

Jep, tervetuloa hoitoalalle. Tuo on syy miksi itse harkitsen alanvaihtoa, vaikka hoitotyöstä pidänkin aivan älyttömän paljon. Vaikka aivan mahtavissakin työpaikoissa olen ollut, missä puhalletaan yhteen hiileen ja otetaan uudet tulokkaat hyvin vastaan, ovat nämä paikat kuitenkin valitettavan harvassa.

 

Mutta, aloittajalle.. sinuna kertoisin esimiehelle (josko tämä auttaisi asiaan), tai sitten vain lähdet pois. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Koita kestää!

Jos sanot itsesi irti, ja muuta työtä ei ole tiedossa, joudut työttömäksi -  Te-palvelut sakottaa ja saat karenssia 3kk. 

Joten koita vaan kestää siinä kesätyöpaikassa!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

12 tuntia sitten, Vieras: Koita kestää! kirjoitti:

Jos sanot itsesi irti, ja muuta työtä ei ole tiedossa, joudut työttömäksi -  Te-palvelut sakottaa ja saat karenssia 3kk. 

Joten koita vaan kestää siinä kesätyöpaikassa!