Jump to content
MAINOS

kertauskurssi


Vieras: kvick

Recommended Posts

olen tässä miettinyt miksei missään ole keksitty järjestää jotain viikonlopun kertauskursseja sairaanhoitajille. Siis tarkoitan tässä sitä että tuttavapiiriini kuuluu monta saikkaria jotka ovat olleet lasten kanssa kotona valmistumisensa jälkeen tai sitten hautautuneena vanhuspuolelle ja järjestään kaikki sanovat etteivät enää uskalla lähteä sairaalaan töihin kun "eivät osaa mitään". Kauheaa työvoiman hukkaa!! Ois joku pikakertaus missä kerrattais kaikki iv-lääkitykseen liittyvät asiat ihan tavallisista antibiootti-tiputuksista lähtien ja elvytys yms. asiat. Sairaaloiden sisällä tapahtuvat iv-koulutukset ei ihan vastaa tätä tarvetta ja niitä järjestetäänkin niin harvoin ja taso vaihteleepi. Bisnesideaa jollekkin 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Muistelen että joskus 90-luvun alussa oli tälläisiä kursseja pitkään työelämästä poissa olleille sairaanhoitajille.

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sairaanhoito on kuin pyörällä ajoa:Kun sen kerran oppii,niin ei sitä sitten unohdakaan.Ei muuta kuin rohkeasti töihin,kyllä siellä viimeistään asiat kertautuu.

Huh,kammottava ajatus tuollainen kertauskurssi.Mitä viikonlopussa voi oppia sellaista,mitä koulussa ei ole jo oppinut tai muutaman päivän työhön perehdyttäminen ei toisi? Taitaa mennä marttakerhohommiksi.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sairaanhoito on kuin pyörällä ajoa:Kun sen kerran oppii,niin ei sitä sitten unohdakaan.Ei muuta kuin rohkeasti töihin,kyllä siellä viimeistään asiat kertautuu.

Huh,kammottava ajatus tuollainen kertauskurssi.Mitä viikonlopussa voi oppia sellaista,mitä koulussa ei ole jo oppinut tai muutaman päivän työhön perehdyttäminen ei toisi? Taitaa mennä marttakerhohommiksi.

Mutta jos ei ole viellä oppinut edes pyörällä ajoa. Voisko sitten ajatella jotain viikonlopppukerhoa vaikka sitten marttakerhon sponsoroimana.

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eipä tommoiseen "marttailuun" voi ketään velvoittaa. Kyllä sinne kertausta kaipaavat varmaankin löytäisivät. Se onko tuo nyt kumminkaan mikään kuningasidea onkin toinen juttu. Äkkiä nämä hommat mieleen palautuu kentälläkin ja kun on epävarma niin luulisi pystyvän sanomaan ettei osaa (enää).

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Mitä viikonlopussa voi oppia sellaista,mitä koulussa ei ole jo oppinut tai muutaman päivän työhön perehdyttäminen ei toisi? Taitaa mennä marttakerhohommiksi.

Outoa että kaikki olette tuota mieltä. Mä oon keikkaillu neljässä eri sairaalassa viimeset neljä vuotta ja kertaakaan (ja tämä on tosi!!!) en oo mitään perehdytyksiä saanut. Hienoa jos teidän työpaikoilla järkätään joku kaveriks ekoiks päiviks mutta vaikka mä oon tehny pitempiäkin pätkiä niin ainooks saikkariks omaan soluun on viskattu. Mitä jos ekassa työvuorossa tulee akuutti tilanne? Mitenkäs olet siihen perehtynyt kun saa vaan rapsan jos nykyään saa sitäkään ja sit hommiin.

Martat kunniaan 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Hesarissa ilmoittelee Helsingin kaupunki tänään notta ottavat työttömiä saikkuja koulutukseen jossa voi päivittää hoitotyön ja jopa hoitotieteen taitoja.

Koulutus kestää 4 kk.

"Sinä elät kuolemanpelossa"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

näille kannattaa nostaa toista kankkuaan,ja unohtaa saman tien.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...