Jump to content
MAINOS

Hoitotieteen pääsykokeet 2018


Vieras: Takaisin opin tielle?

Recommended Posts

Vieras: Bioanalyytikko

Pikkuvirheitä/puutteita taitaa olla itselläni siellä täällä :( Tosin muisti tekee tepposia, kokeesta on jo aikaa, enkä muista enää, mitä tarkalleen olen vastannut mihinkin. Jännityksellä odottelen tuloksia! Täysiä pisteitä en todellakaan saa, mutta riittääkö kuitenkin sisäänpääsyyn??? Muutama viikko vielä odotellaan!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS
  • Vastauksia 70
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus
Vieras: Hammashoitaja...

Mitä mieltä OULUn terveyshallintotieteiden (ja terveystieteiden) pääsykokeista siihen osallistuneet olivat? Jännittää aivan sairaasti miten kävi omalla kohdallani. Ärsyttävää, että jättävät tämän pääsykoetulosten ratkeamisen aivan viime metreille, toivottavasti sentään kertovat suuntaan tai toiseen ennen juhannusta ettei koko jussi mene kuuma peruna housuissa...:D 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oulussa oli kivat kokeet! En kylläkkään usko, että tuloksia julkaistaan ennen kuin ilmoitettuna viimeisenä hetkenä, eli 28.6. Täytyy vaan jännittää vielä. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Opiskelija

Samoin, Turun tuloksia odottelen. Tuskinpa ennen 28.6. mitään kuuluu... Jännittää! Eka osuus meni hyvin, tokasta en oikein osaa sanoa. Riippuu miten muilla meni. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Ensikertalainen

Muistaakseni Turussa sanoivat, että ovat usein saaneet tulokset ennen juhannusta julki. Se ennen olisi huomenna :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Sisällä

Tampereelle tuli eilen erillisvalinnan tulokset. Joten lähipäivinä varmasti myös pääsykokeiden perusteella valitut! 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En ole kokeeseen hakenut, enkä siihen juurikaan perehtynyt, mutta kiinnostaa onko Turun pääsykokeissa lisämateriaalina toimiva artikkeli käytössä siis koko kokeen ajan luetun ymmärtämisen tyyppisesti?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

23 minuuttia sitten, Vieras: Vera kirjoitti:

En ole kokeeseen hakenut, enkä siihen juurikaan perehtynyt, mutta kiinnostaa onko Turun pääsykokeissa lisämateriaalina toimiva artikkeli käytössä siis koko kokeen ajan luetun ymmärtämisen tyyppisesti?

On. Kaikki materiaali jaettiin kokeen alussa, kokeen kesto oli 4 h. Itse voi päättää missä järjestyksessä tehtäviä tekee.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

2 minuuttia sitten, Vieras: Kaisu kirjoitti:

On. Kaikki materiaali jaettiin kokeen alussa, kokeen kesto oli 4 h. Itse voi päättää missä järjestyksessä tehtäviä tekee.

Kiitos paljon!:)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Bioanalyytikko

Joko Turkuun hakeville ja hyväksytyille on tullut tietoa? Katsoin äsken opintopolkua ja siellä luki, että valinta on vielä kesken, mutta kohdallani luki kuitenkin 6. varasijalla. Eli ekalla yrittämällä en ilmeisesti sisään pääse, ellei sitten riittävän moni jätä paikkaa lunastamatta :(

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Ensikertalainen

Pääsin myös, opintopolusta katsoin. Olen todella yllättynyt! Hain ekaa kertaa ja luin kirjat vain kerran kunnolla ja matkalla kokeeseen kertasin kirjat. Koe oli kyllä mielestäni helppo, mutta en osannut kaikkea. 

Tsemppiä varasijoilla olijoille!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Toinen Turkuun hakenut

Sama juttu, sisällä ollaan! Yllättynyt olen ja toki iloinen. Onnea vielä kaikille opiskelupaikan saaneille ja tsemppiä muille uuteen yritykseen!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Terveystieteilijä

Tuula, oho, olipas korkea pisteraja Tampereella! ei ole vissiin koskaan noussut noin korkeaksi. Onnea opiskelupaikan saaneille =)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...