Guest Hoitajan vapaat Posted February 23, 2017 Posted February 23, 2017 Työskentelen yksityisen sos. Tessin alaisena ja olen töissä määräaikaisella nollasopimuksella, töitä olen ko. Paikassa tehnyt jo puoli vuotta. Nyt olen pääsiäisenä töissä pitkänperjantain ja sen lauantain myös, eli molemmilta päiviltä tulee pyhäkorvaus? Mutta tuo pitkäperjantai, oikeuttaako se minut arkipyhävapaisiin, niinkuin vakituisillekin?
kahvikuppi_ Posted February 24, 2017 Posted February 24, 2017 13 tuntia sitten, Vieras: Hoitajan vapaat kirjoitti: Työskentelen yksityisen sos. Tessin alaisena ja olen töissä määräaikaisella nollasopimuksella... juuh...Nähtävästi olet siis tuntipalkalla siellä duunissa. Saat pyhäkorvauksen jos olet töissä perjantaina. Arkipyhähän vähentää työaikaa vakituisilla sen 7.45(h) tms listalla. Jos olet nollatuntisopparilla niin eihän sinulle ole muutenkaan mikään pakko suunnitella täyttä listaa. Summa summarun, jos olet töissä, saat pyhäkorvauksen. Jos et ole niin tuskin laskee sinun listatyöaikaa (eli et saa palkallista vapaata ylimääräistä)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.