Jump to content
MAINOS

Kokemusta Josefiina kodista Turussa?

marres8

Recommended Posts

• 1 year later...
MAINOS
Guest lähis

Sanoisinko hyvin erikoinen paikka.. Itse en sinne menisi enää ikinä. Omistajaa kiinnostaa vain tulos ja hoitajamitoitus oli ainakin minun aikana ihan minimi. Kauniita korulauseita mutta aito kiinnostus vanhuksiin puuttuu. Tosi harmi koska ymmärtääkseni kuukausimaksu hoitokodissa on tosi kallis.

• 2 years later...

Samaa mieltä erikoinen paikka.. johtoa ei kiinnostanut muu kuin että ulospäin kaikki on kaunista vanhukset levottomia kun hoitajia liian vähän ja vaihtuvat usein.. jos palkka jäi maksamatta niin sai kuulla miten ahne on ja miten pitää kunnioittaa johtajaa.. vaikka isoissa ketjuissa, mehiläinen, attendo on omat propleemat niin mieluummin niissä teen niissä töitä kun tässä talossa 

Mielenkiintoista kuulla. Yhden reppufirman kautta paikkaan on usein töitä tarjolla ja on muutamaan otteeseen tullu mietittyä meniskö heittämään keikkaa. Toki, eihän niitä omakohtaisia kokemuksia saa ellei mene ja kokeile, mutta kyllä vahvasti haluan luottaa kollegoiden kokemuksiin.

• 2 years later...

Päädyin lukemaan kommentteja kun sinne haetaan hoitajaa mainostamalla että on mitoitus kunnossa. Tein viimevuoden puolella pari keikkaa sinne ja ei todellakaan ollut. Osa hoitajista ei edes puhunut suomea, saati ymmärtänyt sitä. Ja antoivat siellä jopa lääkkeitä. Pelottavaa.

• 8 months later...

En ymmärrä miten koko talo en enää pystyssä. Avikin on siellä käynyt selvittämässä asioita. Kyllähän se kertoo paikasta jos työntekijähaku on koko ajan päällä. Maine on kiirinyt jo niin monen korville, että ihmettelen kuka sinne edes viitsii enää hakea. Ketään tuntemaani vanhusta en sinne itse veisi ikinä asumaan. Aivan liian vähän henkilökuntaa katsomassa muistisairaiden perään ja olemassa läsnä. 

• 7 months later...

Olen itse tullut tähän perheyritykseen töihin vuonna 1997 ja yrittäjänä olen ollut siitä 15 vuotta. Hoiva-alan yrittäjänä teen töitä sydämellä. Tähän 27 vuoden ajanjaksoon tosin mahtuu haastaviakin kausia. 

Kommenteissa on joitakin huonoja kokemuksia. Se on aina ikävää. Suosittelen kuitenkin mahdollisuuksien mukaan itse kokeilemaan miten meidän arki kokonaisuutena pyörii ja muodostamaan mielipiteen sen kokemuksen perusteella.

Hinnoistamme: Asukkaaksi meille voi tulla esimerkiksi Varhan ostopalveluna, jolloin asukas maksaa hoidostaan saman, kuin Varhan omassa yksikössä.

Edited by Kiki999

Kannattaa tosiaan suhtautua kriittisesti anonyymien nimimerkkien kirjoituksiin nettipalstoilla. Jos pohtii keikkailua jossain, kokeilemalla itse selvinnee parhaiten onko k.o työpaikka itselle sopiva.

MAINOS