Jump to content
MAINOS

Ilmianna paras työpaikka


Vieras: tuulenvire

Recommended Posts

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Olin harjoittelussa eli ei sinänsä lasketa, mutta Nummelan terveyskeskuksen vuodeosasto on tähän mennessä kyllä paras paikka! Hyvänä kakkosena tulee Hyvinkään sairaalan neurologian osasto, joka on mun nykyinen duunipaikka.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Sh.opisk.

Olin työharjottelussa Peijaksen kirurgisella poliklinikalla. Jäi mieleen mukavat ihmiset sieltä. Asiat sanottiin suoraan jos oli jtn sanottavaa. Rento ja rehellinen meininki. Ja kaikki tulivat toimeen keskenään. Suosittelen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Leikkaussalihoitaja

PKSSK Joensuu leikkaus- ja anestesiaosasto. Erinomaiset esimiehet ja mielettömän kannustava porukka. Tuolla kehitetään työtä aktiivisesti ja mennään eteenpäin. Jos löytyy vikaa, siihen puututaan ja se korjataan oli sitten materiaalista tai ei. Tuohon työhön voi mennä pahalla tuulella mutta kotiin lähden aina hyvällä mielellä. Potilaat saavat laadukasta hoitoa ja monella kriteerillä voimme olla ylpeitä itsestämme

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Otin virkavapaata omasta työpaikastani, HUS/ Peijas  ja lähdin spontaalisesti  Tampereelle  Pirkanmaan Saattohoitokotiin. Siellä kaikki toimi moiteettomasti. Os.hoitajalla oli ns. hommat hanskassa. Ei, ollut kiireen tuntua ja työ ei edes tuntunut rankalta, vaikka "kuoleman" kanssa oltiin tekemisessä monta kertaa työvuoron aikana. Lisäksi asun lähellä eli n.3min päässä eli asunto järjestyi hyvin Tampereelta. Yököt tiesivät asiasta ja niin hyvin en ole koskaan myöskään nukkunut, kuin silloin. Oli turvallinen olo työssä ja " kotona".  Takaisin en palannut enään HUS:n. En, ole koskaan katunut päätöstäni. Kokemus antoi paljon mm. millainen on; Todella hyvä työpaikka, mitä on turvallinen työpaikka ja hyvä johtaminen ( koskien myös palkkatoimiston työntekijöitä). Tätä etsin vieläkin, jos löydän sinne sitoudun pysyvästi. Taitaa olla upotiaa nykyisin, kun katselen tätä palstaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...