Jump to content

hikki

Cv/ motivaatiokirje vaihtoon?

Recommended Posts

hikki

Hei,

Olisikohan täällä jollakin antaa vinkkiä mistä löytyisi hyvä pohja CV:lle, joka pitäisi olla siis englanniksi. KV- vaihdon hakuprosessissa sellainen vaaditaan. Kyselisin myös, jos joku voisi kertoa vinkkejä motivaatiokirjeen kirjoittamiseen, mitä asioita siinä olisi hyvä tuoda esille?

Kiitos.

Muokattu - hikki

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
kahvikuppi_

Hei,

Olisikohan täällä jollakin antaa vinkkiä mistä löytyisi hyvä pohja CV:lle, joka pitäisi olla siis englanniksi. KV- vaihdon hakuprosessissa sellainen vaaditaan. Kyselisin myös, jos joku voisi kertoa vinkkejä motivaatiokirjeen kirjoittamiseen, mitä asioita siinä olisi hyvä tuoda esille?

Kiitos.

https://europass.cedefop.europa.eu/editors/fi/cv/compose siitäpä vaikka CV:n täyttelyä., valitse kieli sivupalkista englanniksi. Herää kuitenkin kysymys että eikö teillä koulussa ole jotain KV koordinaattoria jolta kysellä näitä? Tai tuutoreita jotka ovat vaihdossa olleet.

Muokattu - kahvikuppi_

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
hikki

Kiitos vastauksestasi! Onhan meillä Kv koordinaattori koululla, mutta itse kun olen aikuisopiskelija ja teoriaopintoni suorittanut, ei tule koululla enää käytyä. Siispä omatoimisesti yritän nämä saada väkerrettyä.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
kpl

Onko tuo sitä Erasmusta varten? Ihan kamalia paineita ei siitä sitten tarvitse ottaa :)

Itse taisin laittaa googleen hakusanaksi motivation letter exchange student ja tuli jos jonkinnnäköistä kirjettä. Niistä sitten kyhäilin omani.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras
Olet jättämässä kommenttia vieraana. Jos sinulla on tunnus, kirjaudu sisään.
Vastaa aiheeseen...

×   Lisäsit muotoiltua sisältöä.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Linkkisi on upotettu automaattisesti..   Näytä pelkkä linkki.

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.