K.U. Sijainen Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Sanotaan, ettei mikään ole niin vanha kuin vanha lehti, vaan on pakko kommentoida eilisessä iltsikassa olevaa uutista hoitajan pahoinpitelemästä 97- vuotiaasta. Eli mikä mättää Puotilan palvelutalossa? Ei ollut ensimmäinen kerta julkisuudessa ja epäilenpä ettei viimeinenkään. Ko. talon johtaja on "pöyristynyt" ko. tapauksesta, että näin sattui. Minä taas olen "pöyristynyt" siitä, että johto kippaa kaiken vian hoitajien niskaan. :vihainen: En puolustele ko. lyövää hoitajaa todellakaan, mutta kaipa merkkejä huonosta hoitamisesta on ollut jo aiemminkin, eikä niihin ole puututtu. Minne henkilökunta on voinut vinkata huonosta hoidosta ja riittämättömistä resursseista? Mainiten viime vuosilta kolmen promillen humalassa olleen yökön; tuskinpa se oli ensikänni...? Promillet huomioon ottaen, uusi ja vanha viina on tainnut haiskahtaa aiemminkin? Samoin "talon tapa" sitoa sukkahousuilla asukas kiinni WC- pyttyyn muualla käynnin ajaksi. Missä apuvälineet, missä riittävä henkilökunta? Itse olen kerran käväissyt ko. palvelutalossa tuttuani katsomassa. Eipä paljon henkilökuntaa näkynyt paikalla. Uutisen mukaan maassa (Puotilan palvelutalossa) kaikki hyvin, palvelujen ostajan mukaan. Mielestäni ei ole todellakaan, jos uutisointi on näin runsasta. Vielä mainittiin, että "hyvistä hoitajista käydään taistoa". Ei tarvitse käydä, jos asiat sujuvat ja johtaminen on asianmukaista. Näihin paikkoihin kyllä löytyy päteviä tekijöitä, ei tosin matalimman palkkaluokan mukaan. Sehän se usein ratkaisee. UGH, olen puhunut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirutti Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Johto on mitä on, mutta työntekijät palvelutalon puolella tällähetkellä ovat mitä parhaimpia, ammattilaisia, mukavia ja aidosti läsnä! Olipa ihanaa olla siellä töissä, kiitos Tuuletar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kukkuu Posted August 6, 2017 Share Posted August 6, 2017 Talossa hyvä henkilökunta, huono johto. Vähän henkilökuntaa niin kuin kaikkialla melkein. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.