Jump to content
MAINOS

Puotilan "palvelutalo"


K.U. Sijainen

Recommended Posts

Sanotaan, ettei mikään ole niin vanha kuin vanha lehti, vaan on pakko kommentoida eilisessä iltsikassa olevaa uutista hoitajan pahoinpitelemästä 97- vuotiaasta. Eli mikä mättää Puotilan palvelutalossa? Ei ollut ensimmäinen kerta julkisuudessa ja epäilenpä ettei viimeinenkään.

Ko. talon johtaja on "pöyristynyt" ko. tapauksesta, että näin sattui. Minä taas olen "pöyristynyt" siitä, että johto kippaa kaiken vian hoitajien niskaan. :vihainen:  En puolustele ko. lyövää hoitajaa todellakaan, mutta kaipa merkkejä huonosta hoitamisesta on ollut jo aiemminkin, eikä niihin ole puututtu. Minne henkilökunta on voinut vinkata huonosta hoidosta ja riittämättömistä resursseista?

Mainiten viime vuosilta kolmen promillen humalassa olleen yökön; tuskinpa se oli ensikänni...? Promillet huomioon ottaen, uusi ja vanha viina on tainnut haiskahtaa aiemminkin?

Samoin "talon tapa" sitoa sukkahousuilla asukas kiinni WC- pyttyyn muualla käynnin ajaksi. Missä apuvälineet, missä riittävä henkilökunta?

Itse olen kerran käväissyt ko. palvelutalossa tuttuani katsomassa. Eipä paljon henkilökuntaa näkynyt paikalla.

Uutisen mukaan maassa (Puotilan palvelutalossa) kaikki hyvin, palvelujen ostajan mukaan. Mielestäni ei ole todellakaan, jos uutisointi on näin runsasta.

Vielä mainittiin, että "hyvistä hoitajista käydään taistoa". Ei tarvitse käydä, jos asiat sujuvat ja johtaminen on asianmukaista. Näihin paikkoihin kyllä löytyy päteviä tekijöitä, ei tosin matalimman palkkaluokan mukaan. Sehän se usein ratkaisee. UGH, olen puhunut.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 5 kuukautta myöhemmin...
MAINOS

Johto on mitä on, mutta työntekijät palvelutalon puolella tällähetkellä ovat mitä parhaimpia, ammattilaisia, mukavia ja aidosti läsnä! Olipa ihanaa olla siellä töissä, kiitos Tuuletar!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 vuotta myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...