Jump to content
MAINOS

Saanko toteuttaa lääkehoitoa ilman Love-tenttiä?


tac

Recommended Posts

Hei, olen hakemassa töihin yksityiselle sektorille (lähinnä mielenterveys ja päihdeasiakkaiden kuntoutusta). Olen jouluna valmistunut, mutta olen tehnyt vain keikkatyötä siitä asti, joten en ole suorittanut LOVE-tenttiä. MIetinkin, että tarvitseeko minun välttämättä sitä suorittaa? Työhaastattelussa minulta kysyttiin, että onko minulla lääkkeenantoluvat jos sellainen tilanne tulee vastaan. En osannut vastata suoraan , mutta kerroin että en ole LOVEa suorittanut.

 

Eli vaikka olen valmis sh, tarvitseeko LOVE joka tapauksessa käydä tekemässä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Riippuu työnantajasta, hänen tulee varmistua työntekijöiden riittävästä osaamisesta. Monessa paikassa tuo Love on edellytys sille osaamiselle... Kyllä se työnantaja kertoo mitä vaatii.

 

Ei sitä Love tenttiä pelätä tarvi, jos lääkehoitoon koet pystyväsi osallistumaan, niin ei tuo tenttikään voi ongelma olla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuten Kunkku tuossa jo sanoi, niin LOVE ei ole pakollinen. Työnantaja voi edellyttää tai olla edellyttämättä sen suorittamisen.Yksityisellä puolella harvemmin sitä vaaditaan, ei edes yksityisissä leikkureissa. Itse tenttihän on äärimmäisen helppo ja vie vain hetken aikaa. Varsinkin kun olet juuri valmistunut, niin asiat on hyvin muistissa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työnantajan on varmistuttava, että henkilökunnalla on riittävä osaaminen. Tämän monet työnantajat sitten varmistavat silleen, että jonkinlainen lupamenettely tai vastaava on käytössä. LOVE ei ole mikään valtakunnallinen juttu vaan käytössä vain jossain paikoissa. Mikään ei velvoita käyttämään sitä. 

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eikös sen työnantajan pitäisi paremmin tietää onko sulla luvat heillä. Mistäs sitä itse tietää ennen kuin kertovat?

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...