Jump to content
MAINOS

Esimies ei vastaa yhteydenottoihin


Uurastaja

Recommended Posts

Eli kysymys kuuluu, pitäiskö/kuuluisiko esimiehen vastata sähköpostiin, vai voiko vaan sivuuttaa ko. meilit, esim. itse lähettänyt maaliskuun alussa, sekä huhtikuun alussa sähköpostia, ei vastannut kumpaankaan. 

Entä jos sisältä on työntekijän näkemyksiä, ajatuksia ja turhautuneisuutta, tuntuu vähän tyhmältä kun ei mitään viestiä tule, ja ilmeisesti työntekijät on ilmaa vaan. Olen myös itse kysynyt ihan asiaakin, joka liittyy työntekemiseen myöhemmin, ei mnkäänmoista vastausta, ei saa puhelimella kiinni, ja kun tämmönen toiminta on ihan yleistä esimiehelle, muidenkin kohdalla!! 

 

Saako esimies näyttää hänelle lähetettyn sähköpostin (henkilökohtaisen työsähköpostista lähetetyn) muille työyhteisön jäsenille?! 

 

Tämmöstä tällä kertaa kysymylistalla  :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ei kai esimiestä mikään velvoita vastaamaan sähköposteihin. Se on sitten huonoa esimiestyötä jos alaisten lähettämiin sähköposteihin ei vastaa. Silloin voi aina ottaa yhteyttä esimiehen esimieheen ja keskustella hänen kanssaan asiasta.

Jos olet tarkoituksella lähettänyt esimiehelle sähköpostia, niin pääsääntöisesti mikään ei estä häntä näyttämästä sitä muille. Jos sähköpostissa on arkaluontoista tms. tietoa, niin tilanne voi olla toinen. Hyvä esimies ei tietysti jokaista saamaansa sähköpostia levitä kaikkialla.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Todella harvassa on ne pomot, joilla ei ole pomoa. Eli jos lähiesimies ei aktivoidu, kirjoita uusi viesti, ja lisää kopio -kenttään lähiesimiehesi esimies. Toimii ainakin linjaorganisaatiossa tosi kivasti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...