Jump to content
MAINOS

leikkaussalihoitajan päivä


Vieras: Riikka.I

Recommended Posts

Tervehdys!

Olen opiskelija Pirkanmaan ammattikorkeakoulussa ja seuraava tutor-tehtävä on kertoa leikkaussalihoitajan päivästä. Eli koska mennään, päivän sisältö ja koska päivä päättyy. Kaikkea muuta tietoa löytyy, mutta ei tietenkään tätä yksinkertaisinta. Voisiko joku leikkaussalissa työskentelevä auttaa minua ja kertoa lyhyesti yhden työpäivän kulusta? Ei siis tarvitse mitään yksityiskohtaista selostusta vaan lähinnä tyyliin työvuoro alkoi klo. jotakin.

Minkälaisia leikkauksia, kuinka monta, miten pitkä päivä, erikoisia sattumuksia jne.

Olisin hyvin kiitollinen, jos joku leikkaussaliammattilainen viitsisi kirjata yhden päivän luettavakseni.

Kiitos paljon jo etukäteen!

Riikka

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Eli haluat että joku tekisi sinulle määrätyn tehtävän puolestasi?

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei,

en tiedä oletko koskaan kuullut pbl-menetelmällä opiskelusta, mutta siihen kuuluu tutor-tehtäviä, joihin haetaan tietoa netistä, kirjallisuudesta, alan lehdistä, haastatteluin jne.

Tämänkertainen tehtävämme oli siis hakea tietoa leikkaussalihoitajan yhdestä työpäivästä. Olen löytänyt aiheeseen liittyvää materiaalia runsaasti eri lähteistä, mutta en tätä spesifistä yhden työpäivän kulkua koskevaa. Siitä syystä käännyin tämän foorumin puoleen. Eli tämä on yksi tapa kerätä tietoa ja aivan hyväksytty tapa pbl-opetuksessa. Joten ole huoleti, en yritä lintsata!

Hyvää talven jatkoa!

Riikka

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Öö empä juuri ole kuullut. Oppiiko tuolla menetelmällä jotain?

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.