Jump to content
MAINOS

Profco? muut firmat? menettelyt?


innocentone

Recommended Posts

Toiveissani olisi hakeutua töihin Englantiin hoitsuksi, teho-osastolle.

Osaako kukaan sanoa miten profcon kautta on se esihaastattelu, mitä kaikkea siinä kysytään?

Onko muita profcon kaltaisia firmoja olemassa?

Dreaming of bigger and better things...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Toiveissani olisi hakeutua töihin Englantiin hoitsuksi, teho-osastolle.

Osaako kukaan sanoa miten profcon kautta on se esihaastattelu, mitä kaikkea siinä kysytään?

Onko muita profcon kaltaisia firmoja olemassa?

En tieda, onko muita firmoja jotka ns. Suomesta asti tulis hakemaan, mutta onhan Lontoo varmasti taynna paikallisia rekryfirmoja, ja mikaanhan ei esta ottamasta niihin suoraan yhteytta. Nopeastihan sita lentaa halpalennolla haastatteluun tai pariin, tsekkailee tulevia paikkoja vahan ja tekee sitten paatokset? Samalla saisi suoraa tietoa siita, mita vaadittaisiin paperitoihin jne?

Pain heals. Guys dig scars. Glory - Lasts forever.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nykyinen tilanne on Englannissa aika huono, töitä ei tahdo löytyä edes jo maassa oleville sairaanhoitajille. Kokonaisia sairaaloita suljetaan rahapulan takia jne. Lisää voi käydä lukemassa esim allnurses-sivustolta.

Profcon esihaastattelussa varmistetaan että osaat puhua englantia niin hyvin että voit suoriutua työstäsi.

Neulominen on helppoa kuin heprea.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eilen oli profcon esihaastattelu ja tänään tuli tietoa siitä, että hakemus laitetaan eteenpäin Lontooseen. Kuulostaa lupaavalta, mutta saa nyt vielä nähdä tietty... Olisi kiva kuulla kokemuksia?

Dreaming of bigger and better things...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Eilen oli profcon esihaastattelu ja tänään tuli tietoa siitä, että hakemus laitetaan eteenpäin Lontooseen. Kuulostaa lupaavalta, mutta saa nyt vielä nähdä tietty... Olisi kiva kuulla kokemuksia?

Tsemppiä jatkoon, toivottavasti kuuluu pian Lontoosta! Itse olen lähiaikoina hakeutumassa tuohon kyseiseen profcon haastatteluun ja suuntana myöskin Lontoo. Tämänhetken suunnitelmassa olisi hakeutua sairaanhoitajaksi johonkin sisätautiosaston tyyppiseen töihin, mutta olen myös valmis aloittamaan vaikka vanhainkodista. Joka tapauksessa olen muuttamassa ensi kesänä Lontooseen brittiläisen poikaystävän luokse :wub: . Niin ja vielä olis se vuoden virkavapaa haettavana.

En ole kuullut kuin tuon rekryfirman kautta sinne töihin hakeutuneista, on kuulemma helpoin reitti. Harmi että tällä hetkellä työtilanne on aina nahkea kuten edellä mainittiin... mutta varmasti jotain duunia löytyy! Pärjäsitkö muuten siinä haastattelussa siellä "normi englannilla" vai suosittelisitko perehtymään esim hoitotieteen perussanastoon etukäteen :rolleyes: ?

Piikittämiseen tulee himo ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eilen oli profcon esihaastattelu ja tänään tuli tietoa siitä, että hakemus laitetaan eteenpäin Lontooseen. Kuulostaa lupaavalta, mutta saa nyt vielä nähdä tietty... Olisi kiva kuulla kokemuksia?

Tsemppiä jatkoon, toivottavasti kuuluu pian Lontoosta! Itse olen lähiaikoina hakeutumassa tuohon kyseiseen profcon haastatteluun ja suuntana myöskin Lontoo. Tämänhetken suunnitelmassa olisi hakeutua sairaanhoitajaksi johonkin sisätautiosaston tyyppiseen töihin, mutta olen myös valmis aloittamaan vaikka vanhainkodista. Joka tapauksessa olen muuttamassa ensi kesänä Lontooseen brittiläisen poikaystävän luokse :wub: . Niin ja vielä olis se vuoden virkavapaa haettavana.

En ole kuullut kuin tuon rekryfirman kautta sinne töihin hakeutuneista, on kuulemma helpoin reitti. Harmi että tällä hetkellä työtilanne on aina nahkea kuten edellä mainittiin... mutta varmasti jotain duunia löytyy! Pärjäsitkö muuten siinä haastattelussa siellä "normi englannilla" vai suosittelisitko perehtymään esim hoitotieteen perussanastoon etukäteen :rolleyes: ?

MMoiks!

No kyl mun mielestä hyvin pärjäsin ilmankin, mutta siis voi olla, että jotain ko. sanastoa voi käydä läpi. Toivottavasti tällä viikolla kuuluisi jotain Lontoosta!!! Profco laittoi heti seuraavana päivänä menemään hakemuksen sairaalaan eteenpäin, eli siis tiovottavasti nyt tärppäis! Mut eihän sitä koskaan voi tietää! Itsekin olen siis brittipoikaystävän luo muuttamassa tai hommataan uus kämppä ku muutan sinne. Mutta kaiketi alan muualtakin töitä etsiä - siis Lontoon alueelta!

Dreaming of bigger and better things...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eilen oli profcon esihaastattelu ja tänään tuli tietoa siitä, että hakemus laitetaan eteenpäin Lontooseen. Kuulostaa lupaavalta, mutta saa nyt vielä nähdä tietty... Olisi kiva kuulla kokemuksia?

Tsemppiä jatkoon, toivottavasti kuuluu pian Lontoosta! Itse olen lähiaikoina hakeutumassa tuohon kyseiseen profcon haastatteluun ja suuntana myöskin Lontoo. Tämänhetken suunnitelmassa olisi hakeutua sairaanhoitajaksi johonkin sisätautiosaston tyyppiseen töihin, mutta olen myös valmis aloittamaan vaikka vanhainkodista. Joka tapauksessa olen muuttamassa ensi kesänä Lontooseen brittiläisen poikaystävän luokse :wub: . Niin ja vielä olis se vuoden virkavapaa haettavana.

En ole kuullut kuin tuon rekryfirman kautta sinne töihin hakeutuneista, on kuulemma helpoin reitti. Harmi että tällä hetkellä työtilanne on aina nahkea kuten edellä mainittiin... mutta varmasti jotain duunia löytyy! Pärjäsitkö muuten siinä haastattelussa siellä "normi englannilla" vai suosittelisitko perehtymään esim hoitotieteen perussanastoon etukäteen :rolleyes: ?

MMoiks!

No kyl mun mielestä hyvin pärjäsin ilmankin, mutta siis voi olla, että jotain ko. sanastoa voi käydä läpi. Toivottavasti tällä viikolla kuuluisi jotain Lontoosta!!! Profco laittoi heti seuraavana päivänä menemään hakemuksen sairaalaan eteenpäin, eli siis tiovottavasti nyt tärppäis! Mut eihän sitä koskaan voi tietää! Itsekin olen siis brittipoikaystävän luo muuttamassa tai hommataan uus kämppä ku muutan sinne. Mutta kaiketi alan muualtakin töitä etsiä - siis Lontoon alueelta!

Heippa kohtalontoveri,

Pidän sulle peukkuja ja kerro kun tärppää :peukku: Vietin just aamun kattelemalla sh:n työpaikkoja Lontoosta http://www.jobs.nhs.uk/cgi-bin/advsearch?quick_search=1&staff_group=SG40 , rutkasti näyttää niitä olevan tarjolla joten luulis että duunipaikka hoituis näppärästi kunhan saa ton registered nurse homman kuntoon. Mulle oli uus asia että noissa duuneissa on 2kk irtisanomisaika, tuntuupa pitkältä!

Englannissa ei oo kyl vähään aikaan oo ollu ihan paras työtilanne ja kauhistelin ku kattelin että profcon sivuilla riitti kyllä ausseihin ja saudeihin työpaikkoja eikä ainuttakaan englantiin, mutta noita paikkoja kattelemalla sain taas uutta uskoa että duunia varmasti löytyy. On tässä vielä aikaakin, poikaystäväkin kun on naulittu asumaan toukokuun loppuun asti puolihomeisessa viktoriantalossa kämppäkavereineen. Jonkun verran oon kämppiäkin tsiigaillu... ehdoton ei kokolattiamatoille!

Piikittämiseen tulee himo ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pointti on siina etta vain muutama Trust kayttaa Profcoa rekrytoimiseen, joten tuolla sivustolla ilmoitetut duunit eivat suinkaan ole Profcon kautta saatavilla..

Profcon kautta rekrytoidut hoitajat ovat myos "kalliita", koska heidan on saatava palkkionsa.

NHS on talla hetkella melkoisessa mylleryksessa ja tyotilanne on todellakin huono.

Profcosta on itsellani pelkastaan hyvaa sanottavaa, ja tie Englantiin on heidan kauttaan varmasti helpoin jos heilla vain on toita tarjolla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitäs sitten jos profcon kautta ei löytyis duunia ja ne auttaa kuitenkin lomakkeiden lähettämisessä, rekisteröinnissä yms? Mistä ne sitten saa palkkionsa jos työnhakija on siis käyttänyt niiden palveluja mutta joutuisikin hakemaan duuninsa itse? En oo varma sainko nyt muotoiltua ihan oikeen tätä ajatusta :)

Piikittämiseen tulee himo ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitäs sitten jos profcon kautta ei löytyis duunia ja ne auttaa kuitenkin lomakkeiden lähettämisessä, rekisteröinnissä yms? Mistä ne sitten saa palkkionsa jos työnhakija on siis käyttänyt niiden palveluja mutta joutuisikin hakemaan duuninsa itse? En oo varma sainko nyt muotoiltua ihan oikeen tätä ajatusta :)

No se riski niiden täytyy aina ottaa ettei duunipaikkaa löydykään tai löytyy mutta kandidaatti ei tulekaan valituksi? Yrittänyttä ei laiteta. Ei ne laskua perästä lähetä jos töitä ei löydy. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eilen oli profcon esihaastattelu ja tänään tuli tietoa siitä, että hakemus laitetaan eteenpäin Lontooseen. Kuulostaa lupaavalta, mutta saa nyt vielä nähdä tietty... Olisi kiva kuulla kokemuksia?

Tsemppiä jatkoon, toivottavasti kuuluu pian Lontoosta! Itse olen lähiaikoina hakeutumassa tuohon kyseiseen profcon haastatteluun ja suuntana myöskin Lontoo. Tämänhetken suunnitelmassa olisi hakeutua sairaanhoitajaksi johonkin sisätautiosaston tyyppiseen töihin, mutta olen myös valmis aloittamaan vaikka vanhainkodista. Joka tapauksessa olen muuttamassa ensi kesänä Lontooseen brittiläisen poikaystävän luokse :wub: . Niin ja vielä olis se vuoden virkavapaa haettavana.

En ole kuullut kuin tuon rekryfirman kautta sinne töihin hakeutuneista, on kuulemma helpoin reitti. Harmi että tällä hetkellä työtilanne on aina nahkea kuten edellä mainittiin... mutta varmasti jotain duunia löytyy! Pärjäsitkö muuten siinä haastattelussa siellä "normi englannilla" vai suosittelisitko perehtymään esim hoitotieteen perussanastoon etukäteen :rolleyes: ?

MMoiks!

No kyl mun mielestä hyvin pärjäsin ilmankin, mutta siis voi olla, että jotain ko. sanastoa voi käydä läpi. Toivottavasti tällä viikolla kuuluisi jotain Lontoosta!!! Profco laittoi heti seuraavana päivänä menemään hakemuksen sairaalaan eteenpäin, eli siis tiovottavasti nyt tärppäis! Mut eihän sitä koskaan voi tietää! Itsekin olen siis brittipoikaystävän luo muuttamassa tai hommataan uus kämppä ku muutan sinne. Mutta kaiketi alan muualtakin töitä etsiä - siis Lontoon alueelta!

Heippa kohtalontoveri,

Pidän sulle peukkuja ja kerro kun tärppää :peukku: Vietin just aamun kattelemalla sh:n työpaikkoja Lontoosta http://www.jobs.nhs....taff_group=SG40 , rutkasti näyttää niitä olevan tarjolla joten luulis että duunipaikka hoituis näppärästi kunhan saa ton registered nurse homman kuntoon. Mulle oli uus asia että noissa duuneissa on 2kk irtisanomisaika, tuntuupa pitkältä!

Englannissa ei oo kyl vähään aikaan oo ollu ihan paras työtilanne ja kauhistelin ku kattelin että profcon sivuilla riitti kyllä ausseihin ja saudeihin työpaikkoja eikä ainuttakaan englantiin, mutta noita paikkoja kattelemalla sain taas uutta uskoa että duunia varmasti löytyy. On tässä vielä aikaakin, poikaystäväkin kun on naulittu asumaan toukokuun loppuun asti puolihomeisessa viktoriantalossa kämppäkavereineen. Jonkun verran oon kämppiäkin tsiigaillu... ehdoton ei kokolattiamatoille!

Heip,

Maanantaina pitäisi tulla lisätietoa profcon kautta. toivotaan, että tärppää

Mistä päin etsitte kämppää?

Mitäs sitten jos profcon kautta ei löytyis duunia ja ne auttaa kuitenkin lomakkeiden lähettämisessä, rekisteröinnissä yms? Mistä ne sitten saa palkkionsa jos työnhakija on siis käyttänyt niiden palveluja mutta joutuisikin hakemaan duuninsa itse? En oo varma sainko nyt muotoiltua ihan oikeen tätä ajatusta

Pointti on siina etta vain muutama Trust kayttaa Profcoa rekrytoimiseen, joten tuolla sivustolla ilmoitetut duunit eivat suinkaan ole Profcon kautta saatavilla..

Profcon kautta rekrytoidut hoitajat ovat myos "kalliita", koska heidan on saatava palkkionsa.

NHS on talla hetkella melkoisessa mylleryksessa ja tyotilanne on todellakin huono.

Profcosta on itsellani pelkastaan hyvaa sanottavaa, ja tie Englantiin on heidan kauttaan varmasti helpoin jos heilla vain on toita tarjolla.

Mitäs sitten jos profcon kautta ei löytyis duunia ja ne auttaa kuitenkin lomakkeiden lähettämisessä, rekisteröinnissä yms? Mistä ne sitten saa palkkionsa jos työnhakija on siis käyttänyt niiden palveluja mutta joutuisikin hakemaan duuninsa itse? En oo varma sainko nyt muotoiltua ihan oikeen tätä ajatusta

No se riski niiden täytyy aina ottaa ettei duunipaikkaa löydykään tai löytyy mutta kandidaatti ei tulekaan valituksi? Yrittänyttä ei laiteta. Ei ne laskua perästä lähetä jos töitä ei löydy.

Niin noh joo, onhan siinä aina se riski, mutta toisaalta, jos he käyttää rekryfirmaa, ni siis profcon kautta ainaski mua haastateltiin kahdesti ennen ku laittoi paperit eteenpäin ja kerran ennen kuin edes aloin täyttämään papereita. Siis heillehän kannattavampaa on tarjota just *NE* hoitajat jotka tulee kans palkatuksi, ei muuten sairaaloilla ois ees paljon hyötyä käyttää kallista rekryfirmaa, mikä ei ns. osaa hommaansa. Mutta onhan se just niin, et viime kädessä sairaala päättää.

Dreaming of bigger and better things...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

Ainakaan tällä hetkellä Profco ei jeesaa Australian suhteen, kaveri sai sieltä tällaisen viestin:

 

"At this time we have no job orders for new grads and will not have tor the foreseeable future as there are large numbers of new graduate nurses looking for work in Australia. There are new immigration rules now that make it harder to sponsor overseas nurses. I regret at this time we are unable to assist you for Australia."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 vuotta myöhemmin...

Onko kenelläkään uusia kokemuksia proffan kautta Australiaan menneistä, itseäni kiinnostaisi lähteä. Olen ammatiltani lähihoitaja, onko lähihoitajana minkälaiset mahdollisuudet saada töitä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
23.4.2016 klo 23.13, Bushisi kirjoitti:

Onko kenelläkään uusia kokemuksia proffan kautta Australiaan menneistä, itseäni kiinnostaisi lähteä. Olen ammatiltani lähihoitaja, onko lähihoitajana minkälaiset mahdollisuudet saada töitä.

Varmaan aika kehnot. Ite hain viime vuoden puolella, ja sillon sanottiin, et tällä hetkellä on tosi vähän sairaanhoitajan paikkoja Australiassa, ja nekin jotka on, ni annetaan sellasille, joilla on väh. 3-5 vuotta jo työkokemusta. Eli lähihoitajana voi olla aika vaikee päästä... Toki aina kannattaa kysyä ja selvittää. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

2 tuntia sitten, Lämäri kirjoitti:

Varmaan aika kehnot. Ite hain viime vuoden puolella, ja sillon sanottiin, et tällä hetkellä on tosi vähän sairaanhoitajan paikkoja Australiassa, ja nekin jotka on, ni annetaan sellasille, joilla on väh. 3-5 vuotta jo työkokemusta. Eli lähihoitajana voi olla aika vaikee päästä... Toki aina kannattaa kysyä ja selvittää. 

Okei . Kiitos

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...