Jump to content
MAINOS

Palkanalennus tiedossa kotihoitoon


hollyanna

Recommended Posts

Vuoden vaihteessa poistuu tulospalkkio, joka on ollut merkittävä palkan lisä. Voidaan katsoa että se on osin kompensoinut vaate- ja kenkäkuluja. Ilmeisesti ei olla huolestuneita siitä että porukka pysyy kotihoidossa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kotihoito on menossa kovaa vauhtia sivuraidetta.Itse olen helpottunut että läksin aikoinaan kiitämään koko puljusta.Todella kenkkumainen henkilöstöpolitiikka ja surkea palkka suhteessa vastuuseen/ asiakasmääriin.

Ovet kävivät jatkuvasti joka suuntaan.Rakenna siinä sitten hyvää teamihenkeä.

Voimia vain kaikille niille jotka kyseisissä paikoissa vielä jaksavat tehdä töitä ja yrittää!

Jo tällöin henkilökunnalle vihjailtiin että tulospalkkio loppuu.Samoin liikkuvan kenttätyön etuus eli lounas-setelit lopetettiin.Kaikki säänkestävät vaatteet joutui itse kustantamaan.En ikinä ole ollut niin köyhä ja kypsä hommaani kuin silloin.

Nyt on hoitajien markkinat joten nokka pystyyn iines ja kohti sellaisia työpaikkoja jossa osaamista arvostetaan.Niitä kyllä löytyy ja se näkyy palkkapussissakin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voipi olla hoitajien markkinat tai sitten voipi olla ettei... ;) Pula tuntuu olevan varsinkin sairaanhoitajista, jatkuvasti on pääkaupunkiseudulla toimia auki... tosin siihen pulaan tuodaan hoitajia ulkomailta joten eiköhän se pula pian hellittäne. Totta varmaan just se että pitäis olla nuori, mies tai maahanmuuttaja että vakipaikka heltiäis.

Kokeneet pitkään työelämässä olleet hoitajat on nimittäin kalliita :piru: kehnoilla kun on jo kaikki ikälisät ja vuosilomaakin kertyy enemmän kuin nuorilla tai vastavalmistuneilla joilla ei ole alan työkokemusta. Keikkarina tulet halvemmaksi kun työpäivät lyhennellään ja lomaa ei kerry kun pätkitään sopivasti :-X

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...