Jump to content
MAINOS

Kuntoremontti.


Asswiper

Recommended Posts

Onko kukaan foorumilaisista ollut työnantajan järjestämällä kuntoremonttikurssilla? Ainakin Helsingin kaupunki järjestää tällaisia yleensä viikon mittaisia jaksoja. Ohjelmassa on yleensä liikuntaa, työhyvinvointiin liittyviä luentoja, sekä vinkkejä oman kunnon ylläpitämiseen. Ainakin Helsingissä työnantaja maksaa koko lystin, lukuunottamatta kuljetuksia. Eli siis ohjelma, ruokailut, ja majoitukset ovat yöntekijälle ilmaisia. Kurssin ajaksi tulee hakea palkallista virkavapaata. Kuntoremontit järjestetään yleensä kylpylöissä, kuten Imatralla, Haikossa, Peurungalla, tai Härmässä.

Olen itse menossa tällaiseen kuntoremonttiin vielä tämän kevään aikana. Kertokaahan muut kokemuksia, jos olette olleet. Ainakin meidän yksikössä suurin osa vakituisista ovat olleet ainakin kertaalleen, ja yleensä ovat myös tykänneet. Täytyypä ihan ääneen todeta, että tässä yhteydessä on kyseessä ihan oikeasti merkittävä työsuhde- etu. Ne kun tuppaavat olemaan meidän alalla melko harvinaisia.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Olen itse ollut kuntoremontissa Helsingin kaupungilla työskennellessäni ja tykkäsin! Viikon ajan täydellä ylläpidolla luentoja kuuntelemassa, tutustumassa eri liikuntamuotoihin ja nauttimassa työstä poissaolosta.

Koin myös kuntorempan antoisana ja toiveissa olisi käydä sellainen joskus uudestaan. Nykyinen työnantaja ei tunne kuntoremppaa eli uudelle kierrokselle pitäisi hakeutua oman liiton kautta. (Ja sama taitaa olla useammasa paikassa eli Helsingin touhu on aika ainutlaatuista.)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tutkailin aiemmin oman työnantajan tarjoamia mahdollisuuksia ja meillä kuntoremontteja tarjotaan yli 40-vuotiaille työntekijöille, joten harvinaista kyllä, voin todeta olevani liian nuori moisiin. Kiinnostaisi kyllä kovasti osallistua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...