Jump to content
MAINOS

parhaimmat nimikyltit ym sh lisuketavarat Norjasta


Tunturityttö

Recommended Posts

paras nimikylttientilauspaikka löytyy Norjasta. Sieltä sivuille sabo.no. Mulla oli 12 vuotta käytössä tuo skilt nr.4 jossa on 3kynäpaikkaa metallisella tukevalla rinkulalla ja nyt täytyy vasta tilata uusi kun nuo teräsosat jotka pitää kyniä on löystyneet. Hyvin pitää myös sakset. Saa pestyä ja desinfioitua hyvin ja on takulla tyylikkäin nimikyltti. Lisäksi vielä halpa verrattuna esim nimeltämainitsemattomaan suomalaiseen firmaan, joka tekee kynätaskuja nahkasta ja repii siitä ihan sairaan hinnan. Tuon norjalaisen nimikyltin hinta on 170Nok= 100Nok on noin 13 euroa. SUOSITTELEN!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Onneksi Suomessa työnantaja tarjoaa nimineulat, sakset ja muut tuollaiset turhakkeet.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onneksi Suomessa työnantaja tarjoaa nimineulat, sakset ja muut tuollaiset turhakkeet.

Monet haluaa siitä huolimatta oman persoonallisen ja nätin nimikyltin, tai omat nimikoidut sakset ja niin edelleen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

22 € + postit kynätaskusta? Missä noin hyvät palkat on :D Varsinkin kun lääkevirmat sponssaa noita vaivaksi asti.

Se täytyy kyllä sanoa, että normi kynätaskussa ei oikein nuo sakset tahdo pysyä vaan tipahtavat aina kumartaessa. Tarttisi patentoida jotain.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Se täytyy kyllä sanoa, että normi kynätaskussa ei oikein nuo sakset tahdo pysyä vaan tipahtavat aina kumartaessa. Tarttisi patentoida jotain.,

Meillä on tehty silleen, että työasuihin on valmiiksi ommeltu vaatetustehtaalla tasku(ja) johon voi laittaa esim. kynän.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Monet haluaa siitä huolimatta... ...omat nimikoidut sakset ja niin edelleen.

-Ei jumalauta. Ihan oikeastikko?

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Monet haluaa siitä huolimatta... ...omat nimikoidut sakset ja niin edelleen.

-Ei jumalauta. Ihan oikeastikko?

Mä oon monessakin paikassa nähnyt :D Muun muassa viimeksi töissä ollessa, siellä oli monenkymmenen hengen kimppasaksitilaus lähdössä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Harmi, että näihin aloituksiin vastataan sivuilla kuin sivuilla asiattomasti. Suomessa on vain yksi laadukas mutta hinnakas kynätaskufirma, jossa on napakat pidikkeet talon kynille ja talon saksille. Lääkefirmojen ilmaisissa muoviläpysköissä ei ole vielä -90 luvulta lähtien tähän päivään ollut kynäpaikkoja, jotka tässä Norjan mallissa on. Tämä on patentoitu Trondheimilaisen firman tekemä ja aivan loistava. Kuten sanoin, 11 vuotta on kestänyt käytössä, (ja kestää tarvittaessa pesun vaikka pesukoneessa) joten vuositasolla on kovin pieni satsaus.

Näitä saksitilauksia tehdään kotisaksiksi, koska sakset on todella laadukasta tavaraa ja edulliset. Joten en usko, että kukaan niitä työsaksiksi ostaa. Kommentoijalta taitaa puuttua huumori :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Näitä saksitilauksia tehdään kotisaksiksi, koska sakset on todella laadukasta tavaraa ja edulliset. Joten en usko, että kukaan niitä työsaksiksi ostaa. :)

No työsaksiksi ne niitä nimenomaan tilasi, kotoa jokaiselta löytyi jotkut fiskarsit jotein ei niitä kotiin tarvinnut.

Suomessa on vain yksi laadukas mutta hinnakas kynätaskufirma, jossa on napakat pidikkeet talon kynille ja talon saksille.

Ostin itse tuon mainitun suomalaisen firman nahkaisen kynätaskun viime kesänä, ja kyllä siitä jo huomaa että käytössä on ollut. Oletin sitä hiukan parempitekoiseksi kyllä :huh:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä Suomestakin löytyy paikkoja missä työnantaja ei maksa nimineuloja työntekijöille.Itse oon tilannut sakset ihan siitä syystä, että aika usein tietyissä työpaikoissa niitä saksia ei ole lähettyvillä.Jos sakset likaantuu niin toki ne tulee puhdistettua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En ole ikinä ymmärtänyt koko 22 vuotisen urani aikana, että jotkut ostavat itse työvälineitä. Kyllä se on työnantajan tehtävä ostaa työkalut.

No comments

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

veeras:n kommenttia aseptiikasta en nyt ihan ymmärtänyt - kyllähän jokainen ne putsaa ne saksensa käytön jälkeen samoin kuin työpaikankin välineet joten en nää siinä mitään aseptista ongelmaa? Vai tarkoitatko että itse otat joka kerta steriilistä pussista yhden kerran käyttöä varten ne sakset?

Kuten Tiituskakin kirjoittaa, niin ei niitä saksia ole siinä käden ulottuvilla ikinä kun niitä tarvitsisi jollei ole taskussa omia. Osaston parit sakset ovat jossain varastossa ja kansliassa (jos ovat), ei niitä sieltä lähdetä juoksemaan ja hakemaan joka kerran kun tarvitsee joku teippi katkaista. Useimmiten kun se saksien tarve tulee aina keskellä hoitotilannetta.

En ole ikinä ymmärtänyt koko 22 vuotisen urani aikana, että jotkut ostavat itse työvälineitä. Kyllä se on työnantajan tehtävä ostaa työkalut.

Vaan kun ei osta niin kyllä sitä mieluummin itse sijoittaa pari euroa siihen, että taskusta löytyy esim. sakset - kuin että hampaillaan yrittää repiä sidoksia ja teippejä sun muita. Kenenkään talous ei kaatune yksiin saksiin/muuhun pikkusälään mitä sitä nyt saatetaan itse itselleen töihin kustantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En ole ikinä ymmärtänyt koko 22 vuotisen urani aikana, että jotkut ostavat itse työvälineitä. Kyllä se on työnantajan tehtävä ostaa työkalut.

Vaan kun ei osta niin kyllä sitä mieluummin itse sijoittaa pari euroa siihen, että taskusta löytyy esim. sakset - kuin että hampaillaan yrittää repiä sidoksia ja teippejä sun muita. Kenenkään talous ei kaatune yksiin saksiin/muuhun pikkusälään mitä sitä nyt saatetaan itse itselleen töihin kustantaa.

Toki sakset on hyvä olla jos niitä tarvitsee, mutta ei niitä itse makseta. Eikä monitoreja, lääkkeitä ja potilasvaatteitakaan kannata ostaa itse. Työpaikan saksissa on myös se etu, että ne voit rauhassa toimittaa välinehuoltoon, eikä tarvitse itse liotella niitä pirtulootassa ja kuvitella saaneensa ne puhtaaksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tästä stetarikoruja http://www.etsy.com/listing/91116390/personalized-stethoscope-id-jewelry-with ;)

paras nimikylttientilauspaikka löytyy Norjasta. Sieltä sivuille sabo.no.

Tää vois oikeasti olla yökölle kätevä osastoa kiertäessä http://www.sabo.no/produkt/nakkelykt-med-4-lys-for-nattvakter-og-andre-184.aspx
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En ole ikinä ymmärtänyt koko 22 vuotisen urani aikana, että jotkut ostavat itse työvälineitä. Kyllä se on työnantajan tehtävä ostaa työkalut.

Vaan kun ei osta niin kyllä sitä mieluummin itse sijoittaa pari euroa siihen, että taskusta löytyy esim. sakset - kuin että hampaillaan yrittää repiä sidoksia ja teippejä sun muita. Kenenkään talous ei kaatune yksiin saksiin/muuhun pikkusälään mitä sitä nyt saatetaan itse itselleen töihin kustantaa.

Toki sakset on hyvä olla jos niitä tarvitsee, mutta ei niitä itse makseta. Eikä monitoreja, lääkkeitä ja potilasvaatteitakaan kannata ostaa itse.

Hiukan eri asia ostaa muutaman euron sakset kuin jotain monitoreja.. :D :D Ja jos sinua ahdistaa ostaa itse sakset - ei tarvitse. Kenenkään ei ole pakko niitä onneksi ostaa. Tai mitään muutakaan.

Mutta jos joku haluaa ne itse ostaa niin siitä vaan.

Ja eihän kukaan nyt ole jotain leikkaussalin instrumenttisaksia tässä ostamassakaan - sitä tässä topikissa kukaan ei ole hakenutkaan. Vaan saksia jolla voi leikellä teippejä ym. sellaista. Ja siihen soveltuvat ihan jokaisen taskusaksetkin vaikka tiimarista ostettuina eivätkä ne tarvitse mitään ihmeellistä välinehuoltoa.

Itse olen sijoittanut kokonaiset kaksi dollaria omakustanteisiin välineisiin ja ostanut yökköillessäni pienen kynätaskulampun itselleni. Ei tarvinnut aina pamauttaa päälle potilasvaloa ja herättää sen takia kun vaikka sidoksia halusi tarkistaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

OT

Huh.. Ja me heitetään päivittäin 10:t sakset, pinsettit ja kocherit roskikseen... On aika kulutustavaraa täällä.. Yks setti auki jossa on noi kaikki tavarat ja maksaa n. 10fr.. Laskutus potilaalle ja tavarat roskiin... Näin privaatti klinikalla.. Joskus kerätään talteen jos omat sakset jostain syystä hävinneet :-)

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...