Maatu Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 Onkohan kukaan ollut mukana Tehyn tutor-toiminnassa? Seuraava koulutus järjestetään Helsingissä tammikuun loppupuolella, ja ilmoitin itseni rohkeasti mukaan, joten olis kiva kuulla kokemuksia siitä, mihin olen ryhtymässä. Toisaalta omalla asenteella ja Tehyn toiminnasta kinnostuneena pärjää varmaan ihan hyvin ;D
HenkkaZ Posted January 4, 2012 Posted January 4, 2012 Oon ollu nytte kohta pari vuotta tutorina ja oon kyllä tykänny. Alueesta riippuen käydään 1-3 kertaa / lukukausi oppilaitoksella pitämässä 3 tunnin kestoinen aulainfo, jossa opiskelijoita pyörii enemmän ja vähemmän kyselemässä, liittymässä sekä nauttimassa pöydän "antimista." :D Lisäksi pääsee osallistumaan tutoreille suunnattuihin koulutuksiin niin aluetoimistolla kuin sitte pääkallopaikan suuntaankin. :) Oikeen tekemisen meininki!
Maatu Posted January 9, 2012 Author Posted January 9, 2012 Kiva kuulla, että olet tykännyt. Mielenkiinnolla odotan tulevia koulutuksia, sekä aulainfoja. :D
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.