Jump to content
MAINOS

Tehyn paikallisosaston syyskokoussatoa


Vieras: Teija02

Recommended Posts

MAINOS

Tehyn huivi ja hyvä ateria! :)

Jouduitko itse maksamaan sen aterian?  ;)

Ihan kuule ilmaisen aterian saimme ja vielä hyvän sellaisen... :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan kuule ilmaisen aterian saimme ja vielä hyvän sellaisen... ;)

-Sun jäsenmaksusi ei ole sitten mennyt aivan hukkaan.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan kuule ilmaisen aterian saimme ja vielä hyvän sellaisen... ;)

Tämä se on yksi suurimmista syistä miksi aikanaan lähdin Tehystä; ammattijärjestön paras anti oli parit ilmaiset sapuskat vuodessa ja pikkujoulujen avoin piikki baaritiskillä.

Minä ainakin kaipasin jotakin muuta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan kuule olen miettinyt useasti sitä samaa...mikä on se konkreettinen apu, mitä Tehy meille tarjoaa..onko se tosiaan se ateria muutaman kerran vuodessa... mistään piikeistä baaritiskillä en ole kuullutkaan...mutta en ole kyllä käynytkään ...täytyykin mennä...ihan vaan sen piikin takia...Hmm...mutta tosiasia on se, että jotain enemmän tarttis olla, mutta kuka sen enemmän tekee, jos ei me itse?!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ja pikkujoulujen avoin piikki baaritiskillä.

Jaahans, mä olen kuulunut sitten ihan vääriin liittoihin/piiriyhdistyksiin tms. kun en ole tuollaisestakaan edusta päässyt nauttimaan ;)

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

ja pikkujoulujen avoin piikki baaritiskillä.

Jaahans, mä olen kuulunut sitten ihan vääriin liittoihin/piiriyhdistyksiin tms. kun en ole tuollaisestakaan edusta päässyt nauttimaan :D

Ilmeisesti ;)

Tai vaihtoehtoisesti kannattaisi kuulua sairaalan johtoryhmään - sitäkin porukkaa paikallisosasto muisti syöttää ja juottaa ihan kiitettävästi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tai vaihtoehtoisesti kannattaisi kuulua sairaalan johtoryhmään - sitäkin porukkaa paikallisosasto muisti syöttää ja juottaa ihan kiitettävästi.

Hyi hemmetti! Työntekijät kiitollisina siitä, että saavat olla hienossa sairaalassa töissä, tarjoavat johtoportaalle aterian juomineen. En usko, että metalli- tai paperialan liitoissa tällaista harrastetaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Siitä "ilmaisesta" ateriasta ja huivista. SE ateria ei todellakaan ole ilmainen, jos kerran kuulut TEHYyn ja maksat jäsenmaksut koko vuodelta niin olet syönnyt todella kalliin aterian. Mieti että joka kuukausi maksat 1,2% jäsenmaksua eli vuodessa se tekee noin 300-400 €. Eli se siitä ilmaisesta/halvasta ateriasta. Toivottavasti huivi lämmittää kuitenkin  mieltänne.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...