Jump to content
MAINOS

Tuntien takaisinteko


Torlohka

Recommended Posts

Hei, listojen tekijä teki epähuomiossa mulle kuluvan listan 8h pienemmäksi.

Lomaa sijaistavan ylihoitajan mukaan työntekijältä pitää kysyä, että haluaako hän tehdä ne takaisin. Mitä kun mun tekee mieli sanoa, että en, koska päivätkin on jo buukattu.

Vastaus itselleni: Ei tarvitse, ellei halua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ei tarvi tehä, jos ei listan tekijä pysty esittään tarpeeksi hyvää syytä. Muaki yritettiin listan jo päätyttyä tekeen tunnit takasi, enpä suostunu. Siitä ei sit sen enempää puhuttu...varmaan tietty kostettiin jotenki...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei tarvi tehdä, eikä niitä myöskään palkasta saa vähentää. Tarkistin juuri liitosta, kun minulle kävi niin, että oh oli suunnitellut listan vajaaksi niin oh:n sijainen oli sitten ottamassa niitä vajaita tunteja pyhätöistä. Se on laitonta ja jos listantekijä suunnittelee vajaan listan niin voi voi vaan, koska hänellähän on mahdollisuus kuitenkin suunnitella täysi lista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

Löysinkin läheltä liippavan aloituksen jo ennestään..

 

Teen osittaista hoitovapaata, työaikaprosentti on 78 ja risat päälle. Käsittääkseni kolmen viikon listassa pitäisi olla aina sen 90 tuntia töitä, mutta kutakuinkin jokainen kerta mun listat on suunniteltu valmiiksi vajaiksi. Siinä 75-88 tunnin paikkeilla on suunnitellut työt. Aloin tuossa taannoin ihmettelemään, miten yötyölisät ei tunnu missään vaikka öitä teen suhteellisen paljon.. Selvisi, että nuo vajaaksi jääneet tunnit otetaankin sitten yölisistä / -tunneista. En ehkä osaa asiaa nyt kauhean hyvin selittää, mutta josko joku ymmärtäisi. :) Eli siis saattaa olla toteutuneissa esimerkiksi 82 tuntia ja se 8 tuntia on sitten otettu yötöistä -> tulee 90 tuntia täyteen. Onko tämä ihan luvallista?

Hupsista saatana.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Meilläkin yötyö tulee aikahyvityksenä, mutta se on ollut aina niin eikä multa ainakaan oo kysytty mitään. Ihan turhauttavaa tehdä yövuoroja. Ja toisinaan listoissa on aikahyvityksiä 8h edestä, mutta ei silti ylimääräistä vapaapäivää 3viikon listassa. Juhannuslistassakaan ei ollut viime vuonna kuin 6 vapaata. :piru:

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...