Jump to content
MAINOS

sovelletut hytkennät AMI:n etsimiseen


mirge

Recommended Posts

Ensihoidon taskuopas (siis se pieni kyytiraamattu) vm. 2001 sivulla 47 on esitetty sovellettu kytkentä sekä rytmin arvioon, että AMI:n etsimiseen.

Oletteko oikeasti ikinä näitä käyttäneet/opiskelleet/sisäistäneet? Ja jos on ollut käytössä, onko ollut apua?

Määrää pirtua, se auttaa aina...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ensihoidon taskuopas (siis se pieni kyytiraamattu) vm. 2001 sivulla 47 on esitetty sovellettu kytkentä sekä rytmin arvioon, että AMI:n etsimiseen.

Oletteko oikeasti ikinä näitä käyttäneet/opiskelleet/sisäistäneet? Ja jos on ollut käytössä, onko ollut apua?

Kerran kokeiltiin, kun oli pirun huono kuntonen potilas. Itse en ollut silloin ko vasta alottanut sairaanhoitajaopiskelija, joten niistä en juuri ymmärtänyt,mutta mitä ilmeisemmin eivät ymmärtäneet muutkaan, joten se siitä. Aika hidasta se oli ja epäluotettavan tuntusta, kun koetettiin saada käyrää aikaseks. Ei sen potilaan käppyröistä mitään hienoa ainakaan löytynyt, sellaista, jonka ainakaan minä olisin silloin ymmärtänyt.  :o

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ensihoidon taskuopas (siis se pieni kyytiraamattu) vm. 2001 sivulla 47 on esitetty sovellettu kytkentä sekä rytmin arvioon, että AMI:n etsimiseen.

Oletteko oikeasti ikinä näitä käyttäneet/opiskelleet/sisäistäneet? Ja jos on ollut käytössä, onko ollut apua?

Eikös siinä ole kyse tilanteesta, jossa EI ole käytettävissä 12-kan EKG:tä ja yritetään monitorin avulla etsiä iskemiamuutoksia ?? Ei ole kyllä kovin varmalla pohjalla moinen touhu ja alkaahan noita EKG vehkeitä löytymään jo lähes kaikista autoista, joten ehkä vähän vanhentunutta asiaa.

Takaseinäkykentöjä olen kyllä EKG oton yhteydessä käyttänyt muutamia kertoja.

Tuosta taskuoppaasta ei kyllä mielestäni ole muutenkaan kovin ihmeellistä hyötyä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...