Jump to content
MAINOS

Mä pääsin..


Vieras: tillikka

Recommended Posts

Vieras: tillikka

Mä pääsin sh pääsykokeisiin, hain ensisijaiseksi eh:ksi, mutta aivan julmetut pisterajat.. huh, nousussa keväästä!!!! Kannattaako siis -tietty jos pääsen pääsykokeista läpi- mennä sh.ksi ja hakea koko ajan eh:ksi.. Onko jo suoritetuista opinnoista sit hyötyä? Onko jollain kokemusta tälläsestä ratkaisusta?!  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Paljonko oli alin pisteraja? Mene ihmeessä saikkarikoulutukseen ja jos sitten joskus pääset sinne Eh- koulutukseen voit hyväksilukea suoritettuja opintojasi - > eipähän mene sekään aika hukkaan!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: tillikka

Itse asiassa en tiedä pisterajaa sh:ksi, mut eh oli 27!  ;) Soitin hakutoimistoon ja sieltä kerrottiin tälläiset asiat.. kuulemma tän viikon lopulla tai ens viikon alussa tulee kirjeet..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

juuri eh- koulutuksen pisterajaa halusinkin tietää lähinnä. Halusin vain tietää minkälaisilla pisteillä nykyään sisään pääsee. Eli karkeasti ajateltuna, jos hakee ammatillisen tutkinnon perusteella täytyy k.a olla vähintään 3,75 josta saa 22 pistettä ja sitten 5p tulee kun hakee ensisijaisesti. Lukion tokarilla hakevalla tulisi olla esim. k.a n. 7.5 = 12p. ja jokaisesta ainearvosanasta kahdesta 7 ja yhdestä 8=10p. No joo, kohtuullisen hyvillä papereilla täytyy hakea. Kuulin yhdeltä tutulta, että PIRAMK:iin olisi vaadittu nelosen keskiarvoa ammatillisen tutkinnon papereilla, että pääsi edes pääsykokeisiin?? Pitääkö huhu paikkaansa? Noh, et kuitenkaan jäänyt kovin kauas pisterajasta, kun jossakin viesteissäsi kerroit keskiarvosi. Eli täpärällä on ollut jo pari kertaa. Mene siis ihmeessä nyt sinne sairaanhoitajan pääsykokeisiin ja jos edelleen Eh- koulutus sen jälkeen vielä kiinnostaa, hae vaan uudelleen vielä. Jos sitten tosiaan pääset niin saat kyllä hyväksiluettua...Lykkyä tykö.  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...