Jump to content
MAINOS

lähihoitaja/pelastajasta sh:ksi


Vieras: jussi

Recommended Posts

olen valmis lähihoitaja ja pelastajan paperit on tulossa. nyt on alkanut kiinnostaa sairaanhoitaja-tutkinto. onko kenelläkään tietoa onnistuuko helsingin seudulla lähihoitajasta opiskella sh:ksi esim. aikuiskoulutuksella? tarkoitus olisi tehdä se työnohessa. vaikuttaako mitenkään palkkaa sairaankuljetuspuolella? ilmeisesti hoitotason velvoitteita/lupia ei voi saada kuin ensihoitajat (?) aika omituista  ;D ensihoitaja koulu kestää taas 4 vuotta ja on päiväkoulutusta, joten aika rankat 4 vuotta olisi, jos sellaiseen haluasi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

olen valmis lähihoitaja ja pelastajan paperit on tulossa. nyt on alkanut kiinnostaa sairaanhoitaja-tutkinto. onko kenelläkään tietoa onnistuuko helsingin seudulla lähihoitajasta opiskella sh:ksi esim. aikuiskoulutuksella? tarkoitus olisi tehdä se työnohessa. vaikuttaako mitenkään palkkaa sairaankuljetuspuolella? ilmeisesti hoitotason velvoitteita/lupia ei voi saada kuin ensihoitajat (?) aika omituista  :D ensihoitaja koulu kestää taas 4 vuotta ja on päiväkoulutusta, joten aika rankat 4 vuotta olisi, jos sellaiseen haluasi.

Etkös juuri kyssellyt tuosta ensihoitajakoulutuksesta huh.gif Ei se mitään, Stadiassa alkaa varmaan ens syksynäkin aikuiskoulutuksella SH-AMK ja samanlainen vissiin Lohjan Laureassa. Stadiassa ovat tarkempia siitä, että sulla on hoitoalan työkokemusta vähintään se 2vuotta ja taasen Laureassa ottavat helpommin sisään. Koulutus ko. paikoissa on 2ilta- ja 1päivä opetusta, harjoittelut normaalisti.

Uusissa ohjeissahan on et pitää olla joko EH/SH-AMK tai Arcadan kurssi käytynä. SH-AMK:lla myöhemmin tuleva hoitotasontestaus(EH:lla sisältyy koulutukseen, olenko väärässä?), kuten tuolla toisessa ketjussa kirjoiteltiin, niin tiukkaa tekee et Uudellamaalla saadaan edes se 2HOTA-ukkoa hoitoyksikköön....

Aluksi on tietenkin hyvä osata PERUSTASO!!!

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

(EH:lla sisältyy koulutukseen, olenko väärässä

Eh tutkintoon kuuluu kyllä todella kattava ja vaativa hoitotason testaus mutta sillä ei ole kentällä mitään merkitystä. Ei HUS alueella, eikä missään muuallakaan. Ja tuo PERUSTASO kommentti oli loistavista loistavin !! Kunhan vääntää sitä aluksi vaikka 5 vuotta, nii sitten voi alkaa harkitsemaan jatkoa !

kannatan!!!!

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

(EH:lla sisältyy koulutukseen, olenko väärässä

Eh tutkintoon kuuluu kyllä todella kattava ja vaativa hoitotason testaus mutta sillä ei ole kentällä mitään merkitystä. Ei HUS alueella, eikä missään muuallakaan. Ja tuo PERUSTASO kommentti oli loistavista loistavin !! Kunhan vääntää sitä aluksi vaikka 5 vuotta, nii sitten voi alkaa harkitsemaan jatkoa !

kannatan!!!!

Ei kei me TELIS vaan olla jostain samaa mieltä ?? Taitaa olla eka kerta ! :D  Pakko mennä bisselle ! Mä tarjoon.....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei kei me TELIS vaan olla jostain samaa mieltä ?? Taitaa olla eka kerta ! :)  Pakko mennä bisselle ! Mä tarjoon.....

Mäkin oon samaa mieltä - tarjoatko mullekin?  ;)

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei kei me TELIS vaan olla jostain samaa mieltä ?? Taitaa olla eka kerta ! :)  Pakko mennä bisselle ! Mä tarjoon.....

Mäkin oon samaa mieltä - tarjoatko mullekin?  ;)

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

(EH:lla sisältyy koulutukseen, olenko väärässä

Eh tutkintoon kuuluu kyllä todella kattava ja vaativa hoitotason testaus mutta sillä ei ole kentällä mitään merkitystä. Ei HUS alueella, eikä missään muuallakaan. Ja tuo PERUSTASO kommentti oli loistavista loistavin !! Kunhan vääntää sitä aluksi vaikka 5 vuotta, nii sitten voi alkaa harkitsemaan jatkoa !

kannatan!!!!

Ei kei me TELIS vaan olla jostain samaa mieltä ?? Taitaa olla eka kerta ! :D  Pakko mennä bisselle ! Mä tarjoon.....

siis olen aina kannattanut ns. jenkkityyppistä medic koulutusta.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...