Jump to content
MAINOS

Aikuis opiskelija


Vieras: iso-p

Recommended Posts

Terve!

Olen tahkonnut AMK:ssa nuoriso asteella nyt tämän syksyn. Koulun käynti tuntuu kuin hakkais päätä seinään. Nyt ajatuksenani olisi hakea aikuis puolelle! Kysyisinkin onko kellään kokemusta aikuispuolesta ja suositteleeko sitä? huh.gif

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Itse aikuisopiskelijana voin sanoa että moni asia on helpompaa kun koko ryhmä on aikuisia...

Olen opiskellut aikuisryhmässä sekä "aikuisena" nuorisoryhmässä ja eroa on!

En rupea tässä nyt erittelemään mutta oma henk.koht mielipiteeni on se että aikuisryhmässä opiskelu on jotenkin rennompaa ja ryhmän tuki on omaa luokkaansa!!

Murphyn laki ruokailusta ensihoitajille: Kaikki hälytykset odottavat kunnes saat ruokalautasen eteesi!

Johtopäätös: onnettomuuksia sattuisi vähemmän jos ensihoitajat eivät koskaan söisi!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen ollut opiskelijana monessakin aikuisryhmässä. Kaikki ovat olleet tosi erillaisia. Yhdessä ryhmässä meillä oli 6 "taistelukalkkunaa". Kukaan ei olis saanut pärjätä eikä pärjännytkään ilman, että joutui heidän silmätikukseen. Varsinainen sitruunakerho, huh!!!!  Toisessa ryhmässä oli tosi jees-meininki, vaikka minäkin menin kesken kaiken äitiyslomalta. Kaikkien ammattitaito tunnustettiin riippumattamatta miltä alueelta työkokemus oli. Ja sit on näitä ohikulkuryhmiä, että "opi tai ole oppimatta, mutta anna muiden oppia", missä kukaan ei oikein tunne ketään. Pajon riippuu siitä, kuka saa ryhmän "johtajuuden", mitä ryhmässä arvostetaan jne. eli ryhmäkulttuurista millainen ryhmästä muodostuu. Ja jokainen omalla panoksellaan vaikuttaa tähän.

Aina kun minun pitää valita kahdesta pahasta, kokeilen sitä pahaa, johon en ole vielä tutustunut.

                                  - Mae West -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille