Jump to content
MAINOS

opiskelu työn ohella


hippo

Recommended Posts

Onko joku opiskellut työn ohella amk:ssa monimuotokoulutuksessa sh:ksi olisi mukava saada vähä tietoja miten se koulu etenee itse olen hakemassa ja haku alkaa 04.10.04

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Onko joku opiskellut työn ohella amk:ssa monimuotokoulutuksessa sh:ksi olisi mukava saada vähä tietoja miten se koulu etenee itse olen hakemassa ja haku alkaa 04.10.04

juu olen "työn ohessa opiskellut". meitä aloitti 20, joista töissä kävi 18, n.17 huomasi, ettei koulua voi käydä niillä tehtävä/harjoittelu/tenttimäärillä työn ohessa ja jäivät opintovapaille tms. Minä taisin olla ainut , jonka oli venyttävä pennien takia 100% töihin + kaikki vuosilomapäivät tiivistettyihin harjotteluihin... eli älä odota, että kivuttomasti "siinä sivussa" opiskelet! Huh. ja onnea ja kestäävyyttä sulle, jos kouluun haet ja pääset.

- Joka pierua pidättää, sillä on jotain vilppiä mielessä -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

juu olen "työn ohessa opiskellut". meitä aloitti 20, joista töissä kävi 18, n.17 huomasi, ettei koulua voi käydä niillä tehtävä/harjoittelu/tenttimäärillä työn ohessa ja jäivät opintovapaille tms.

Miten teillä oli toteutettu tuo opiskelu, ts. kuinka paljon oli lähijaksoja ja kuinka paljon meni aikaa läksyihin yms.? Miten kouluttajat suhtautuivat tuohon, kun opiskelijat eivät pystyneetkään opiskelemaan työn ohessa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

eipä ne opettajat siihen mitään ole osanneet vastata, vaikka asiata paljon urputettiinkin. Lähiopiseklut eivät paljon päätä ja aikaa vaivanneet: noin kolme päivää kolmessa viikossa, näillä harvoilla tunneilla tietysti oli osallistumispakko ja aina jos oli pois, sai jonkun korvaavan tehtävän.

- Joka pierua pidättää, sillä on jotain vilppiä mielessä -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo opiskelu työn ohessa. itse luin aikoinaan sairaanhoitajaksi olin samalla omassa työssäni ja näin jälkeen ajatellen oli raskasta ja tuntu toivottomalta että koska tää loppuu ja laski vaan päiviä.

Ja varsinkin kenttäjaksot, läksit omasta työstä ja kenttäharjoitteluun josta tiesit ettei tule palkaa vaan meet sinne opiskelija asemassa tekemään työtä ja sitten teet jotain kirjallisia töitä viel illalla.

Mutta nyt takana, nyt tunruu hyvältä ja jos jaksaa opiskella työn ohessa niin mikäs siinä tsempiä ja pitkää pinnaa siinä tarvitaan. ;)

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...