Jump to content
MAINOS

Mikä se ravitsemusmateriaali on, johon...


Sistah

Recommended Posts

Olen jossain kansanterveyspäivässä ja koulullakin hypistellyt sellaista (etenkin perheiden) ravitsemusohjauksen apuvälineeksi soveltuvaa materiaalia, johon kuului laadukas kova pelilauta-tyyppinen alusta, jonka toisella puolella oli.... ehkä ruokaympyrä tai vuorokausiympyrä? ja toisella puolella "voimavaratankki", ja pakettiin kuului samoin laadukkaan oloisia pieniä ruoka-ainekortteja valokuvineen.

Olen tässä elellyt käsityksessä, että se kuului Neuvokas perhe -materiaaleihin, mutta nyt kun selailen nettiä niin en tätä 'pelilautaa' löydä Neuvokkaasta perheestä. Mihinkäs materiaaleihin se sitten kuuluisi? Kuka tunnistaa?

Olen vähän sillä mielellä nimittäin, että tämä olisi mainio apuväline kehitysvammaisten ravitsemusneuvontaan tämänhetkisessä työssäni.

Vanha koira. Uusia temppuja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • 1 vuosi myöhemmin...

Kuulostaa hienolta,saman moista voisi kohottaa seksuaalineuvonnan asiakkaille,sekä mielenterveyden keskusliiton sivuiltakin se löytyi.Taitaa kyseessä olla perheiden eri varallisuus,jotta kaikilla ei ole varaa ostaa tuollaista peliä kotiinsa.

Marianne T.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Tasan yhdessä neuvolassa ollut tuo matsku missä olen harjotellut/työskennellyt ja sielläkään sitä ei osattu käyttää.. :/ Varmasti olisi kyllä kätevä apuväline työssä.

Meconium happens.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...